Recensie Sarah, Hilversum 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 27705

Wandelaar
Supporter
36
16/07/23
57
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekkere-bbw-neuken_8504304
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag voor het eerst afgesproken bij een dame thuis. De keuze viel op Sarah in Hilversum. Contact gezocht via Sexjobs en de afspraak was snel gemaakt.

Sarah is een BBW met halflang donkerblond haar. Een BBW op zijn tijd vind ik lekker, dus hop met de auto naar Hilversum. Sarah ontvangt in een nette flat in Hilversum. Alles ziet er netjes uit. Pluspunt was voor mij het (tong)zoenen en hygiëne.

Conclusie voor mij is dat het afspraakje voldoende was maar wel duur voor € 100. Misschien nog een keer proberen met condoom dan kost een half uur € 70. Al met al schuilt voor mij hier geen extreem herhalingsgevaar.

Op een ander forum las ik dat ze al eerder ontving onder de naam Suus (Hilversum/Bilthoven).
 
Ze is weer offline en zei ie heel moeilijk te bereiken en je ze zegt altyd via kik af te spreken maar komt nooit opdagen als je dus een afspraak maakt
 
Weer online. Heb gisteren wel gemaild. Op zich fijne prijs voor een cumdump ;-)
Maar helaas geen reactie.
Gezien de ervaringen wacht ik af of ze reageert en wat ik zal doen
 
Mij is het gelukt om een afspraak te krijgen zonder veel moeite. Overal werd gewoon snel op gereageerd en alles was gewoon duidelijk.

In principe sluit ik mij aan bij wat eerder is gezegd, alleen ben ik zelf misschien nog wat positiever. Een lekkere bbw die zich goed laat neuken. Alles gaat met overtuiging en passie. Zoenen en pijpen doet ze goed en ze heeft een supernat kutje. Heb haar heerlijk kunnen volspuiten en wil dit graag nog een keer doen, volgende keer anaal proberen. Herhalingsgevaar is voor mij wel aanwezig.
 
Mij is het gelukt om een afspraak te krijgen zonder veel moeite. Overal werd gewoon snel op gereageerd en alles was gewoon duidelijk.
Heb jij geluk man 🤣.Bij mij reageert ze niet eens.Ik had vorige jaar een afspraak staan met haar.De volgende dag reageerde ze niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Is het iemand al gelukt om dit jaar bij haar langs te gaan?
Ik had eerst mail contact met haar en een afspraak gemaakt, maar die had ze afgezegd vanwege ziekte. Kan gebeuren, maar daarna volledige radio stilte terwijl haar advertentie wel online stond.
Hoe is het jullei gelukt een afspraak te maken? En hoe was het? Hoe zit ze eruit, als op de foto's? En hoe ziet ze er uit in haar gezicht? Heb geen BBW ervaring, maar zij lijkt me erg geil! En ontvangt ook nog een heel vlakbij haha!

Advertentie staat (af en aan) wel weer online.
 
Laatst bewerkt:
Ik had vorige week een afspraak gepland staan met Sarah, maar op de dag zelf kreeg ik plotseling een mail waarin Sarah schreef dat dingen toch anders liepen en onze date verplaatst moest worden. Op een mail van mij waarop ik een andere datum voorstel is nog steeds niet gereageerd. Kortom ik heb op moment weinig vertrouwen in Sarah.
 
Terug
Bovenaan Onderaan