Recensie Sarah Ieper, Roeselare 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
06/01/22
9
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-gepassioneerd-sexy.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijd geleden heb ik Sarah al enkele malen bezocht in Roeselare en recent opnieuw in Ieper.

Sarah is een prachtige vrouw en de fotos zijn zeer accuraat. Ze spreekt genoeg Engels om te communiceren maar je zult er ook geen volledige, diepgaande gesprekken mee voeren.

Toen ik aankwam, stond ze direct al lachend en in sexy lingerie klaar en nam me meteen mee naar de slaapkamer.
Na het traditionele betalen, vroeg ze of ik samen wou douchen, waarop ik direct ja zei.
Ze nam haar tijd in de douche met wat getease en kort erna gingen we samen terug naar de slaapkamer.

Ze neemt uitgebreid haar tijd voor het voorspel, waarbij ze veel plaagt maar niet kust. Ze drukte wel vaak haar grote borsten in m'n gezicht en gaf me ook een korte, matige massage waarbij ze wel haar lichaam goed inzette en m'n penis tussen haar borsten nam van daar overging op pzc.

Ze kan goed pijpen en kijkt je diep in de ogen wanneer ze dit doet.
De sex zelf was heel goed, ze doet heel actief mee, geniet er duidelijk ook van (of kan dat heel goed faken) en wisselt verschillende keren van standjes.

Na het klaarkomen had ik nog een 20tal minuten over. Eerst lag ze naast mij om even te knuffelen waarna ze opnieuw begon met masseren en teasen voor nog een ronde, waarbij ze mij handmatig tussen haar borsten nog eens kon afwerken.

Sarah is zeker voor herhaling vatbaar, het enige jammere is dat ze niet kust. Ze wisselt vaak van locatie, waarbij ze B&Bs of kamers huurt in verschillende steden. Meestal kun je haar 1 tot 2 weken lang op dezelfde plek vinden voor ze ergens anders heen gaat. Ik heb niet betaald voor extras.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan