WHEM Sarah/Lena, Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ben ook wel benieuwd naar je ervaring. Wat bied ze allemaal aan?
Wat was de prijs die je hebt betaald.

Hoor het graag van je. Groningen is voor mij wel te doen vanuit Friesland.
 
Ik ben er geweest maar vond het zelf niet echt wat, het is een aardige dame maar haar kamer en zijzelf stonk naar shag. Je mocht niet te veel bewegen op het bed omdat het bed anders teveel geluid maakt voor de buren. Er is geen opfris mogelijkheid omdat ze een gedeelde badkamer heeft dus dat is ook jammer. Haar vagina was voldoende schoon maar er was zeker ruimte voor verbetering.

Algeheel prima voor deze prijs, pijpen zonder condoom was lekker.
Ik zou zelf veel liever mijn geld besteden aan de Braziliaanse Mayra, dat is mijn allerbeste ervaring https://www.kinky.nl/advertenties/8528996-mayra
 
Bedankt voor je review. Duidelijk dan sla ik deze over.
Ik zoek meestal bij mij in de regio van Friesland maar daar is de spoeling erg dun.

Ik zie wel in Groningen is er meer maar ook meer oplichters die je proberen vooraf te laten betalen en of dat je videobelt je opeens een man te pakken hebt.

Dit is wel een duidelijke review. Jammer dat ze dan niet alles volledig te bieden heeft. Ik zou zeggen bied het dan niet aan maar goed wie ben ik.
 
ze is helaas duurder geworden, was ok voor 120 voor n uur. Voor 150 zijn er zeker betere mogelijkheden. Haar kamer stinkt naar tabak, er waren geen opfrismogelijkheden, haar hygiëne zou ik een 6 geven. Er mocht niet echt op het bed geneukt worden vanwege buren. Ze is wel heel aardig en duidelijk.

Ik sla zelf over maar je kunt het zeker eens een kans geven als je genoeg knaken hebt
 
Dat is duidelijk, dank voor je reactie, ik zag ook dat ze prijs omhoog had gedaan via adv, was ook wel aardig benieuwd eigenlijk of iemand hier nog recent ervaring met haar heeft gehad,

Ik weet nog niet precies of ik haar ooit of op zeer korte termijn ga bezoeken,
mocht het wel gebeuren,
Dan zal niet langer zijn dan 30of45min afspraakje,
En indien er helaas Geen klik is van 1 of van beide uit,
ben ik ervaring rijker en
Valt financiële schade gelukkig nog mee,
nogmaals dank voor je informatie👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan