WHEM Sarah Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Prachtig meisje, de foto's zijn echt: heb haar al weer enige tijd terug eens bezocht in Utrecht. De date was niet spectaculair en ik kan me herinneren dat er op die locatie ook geen gelegenheid tot douchen was of werd aangeboden… Ik ben niet terug geweest maar een plaatje was het wel echt: als de date ook spetterend was geweest had ik een abonnement genomen. Tegelijkertijd ook helemaal geen spijt want zo iets moois aan je stok had ik ook niet willen missen!
 
Als gezegd, zeker geen nep… prachtig meisje, niks mis mee, maar qua date vond ik het geen groot spectakel: ze deed wat afgesproken was maar ik miste de echte connectie, zoals ik die bij Oekraiense of Russische dames vaak wel ervaar. Wellicht dat ik binnenkort nog eens een poging ga doen nu ze er na geruime tijd weer is, want echt een lekker ding, doet helemaal niks onder aan haar foto's: zit in tegenstelling tot de genoemde Oost-europese werkelijk geen spatje Photoshop aan.
 
Als gezegd, zeker geen nep… prachtig meisje, niks mis mee, maar qua date vond ik het geen groot spectakel: ze deed wat afgesproken was maar ik miste de echte connectie, zoals ik die bij Oekraiense of Russische dames vaak wel ervaar. Wellicht dat ik binnenkort nog eens een poging ga doen nu ze er na geruime tijd weer is, want echt een lekker ding, doet helemaal niks onder aan haar foto's: zit in tegenstelling tot de genoemde Oost-europese werkelijk geen spatje Photoshop aan.
Ik ga het maar eens proberen! Recentie volgt. Dank hiervoor
 
Als gezegd, zeker geen nep… prachtig meisje, niks mis mee, maar qua date vond ik het geen groot spectakel: ze deed wat afgesproken was maar ik miste de echte connectie, zoals ik die bij Oekraiense of Russische dames vaak wel ervaar. Wellicht dat ik binnenkort nog eens een poging ga doen nu ze er na geruime tijd weer is, want echt een lekker ding, doet helemaal niks onder aan haar foto's: zit in tegenstelling tot de genoemde Oost-europese werkelijk geen spatje Photoshop aan.
Is intiem niet mogelijk bij deze dame?
 
Ik heb geen idee wie Cactus gezien heeft, maar de meid van de foto's is het in ieder geval op dit moment niet en waarschijnlijk nooit geweest op basis van wat foto zoektochten.

De dame ziet er niet slecht uit, maar de lange slanke dame van de foto's zal je echt niet aantreffen. Gewoon een doorsnee latina.

Intiem kan, maar goed dat is inmiddels ook al aangepast in de advertentie.
 
Ik heb toch echt de dame van de foto's gezien (en niet alleen gezien, trouwens).
Wel gaf ze (of haar alter ego/booker), toen ik een paar maanden terug toch maar weer contact zocht voor een nieuwe sessie, na wat doorvragen van mij aan dat het profiel nu door iemand anders gebruikt werd… kreeg ik nog een foto van om me toch maar over te halen, maar die maakte onvoldoende indruk op me om af te spreken.
Als hierboven al door me beschreven was de date niet geweldig, maar omdat het zo'n prachtmeisje was wilde ik nog eens een poging wagen: soms is een 'optic fick' ook best interessant maar dan zit ik niet te wachten op het minder prachtige 'nichtje'… dan wil ik ook 'the real deal' en dat is het schijnbaar niet meer, dus beter laten voor wat het is!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan