Recensie Sarah, Zemst 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tokkes_1975

Newbie
13
03/01/24
6
1
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
A
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/genieten-2983.html
Totale kosten (in euro)
100
Deze dame ontmoet voor een half uurtje. Het huis zelf is verwaarloosd maar de hygiene is wel okay. Het ruikt er fris, het bed is proper. Vermoedelijk doet ze dit om wat uit de kosten te komen //mod.edit: teveel prive info. Ze was héél lief en een beetje verlegen. Volgens haar is ze een pas een maand geleden gestart. Voorspel, beffen, vingeren waren zeer lekker en ze pijpte mij best wel cava.
Het intieme gedeelte was in mijn ogen lekker, ze rook fris en ze genoot uit volle teugen mee. Dat is toch een belangrijk punt denk ik. Ze genoot zelfs zo hard dat ik dacht dat de buren het wel eens konden horen.
Huisje staat afgelegen in een doodlopende straat dus discretie is geen probleem.
Geen topper van formaat maar meer een gfe die haar best doet. Afspreken met haar is easy en ze geeft steeds een antwoord. Ze doet niet alsof je niets betekent voor haar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze dame ontmoet voor een half uurtje. Het huis zelf is verwaarloosd maar de hygiene is wel okay. Het ruikt er fris, het bed is proper. Vermoedelijk doet ze dit om wat uit de kosten te komen en haar kinderen voldoende steun te bieden. Ze was héél lief en een beetje verlegen. Volgens haar is ze een pas een maand geleden gestart. Voorspel, beffen, vingeren waren zeer lekker en ze pijpte mij best wel cava.
Het intieme gedeelte was in mijn ogen lekker, ze rook fris en ze genoot uit volle teugen mee. Dat is toch een belangrijk punt denk ik. Ze genoot zelfs zo hard dat ik dacht dat de buren het wel eens konden horen.
Huisje staat afgelegen in een doodlopende straat dus discretie is geen probleem.
Geen topper van formaat maar meer een gfe die haar best doet. Afspreken met haar is easy en ze geeft steeds een antwoord. Ze doet niet alsof je niets betekent voor haar.
je geeft 1ster voor het zoenen doet ze dit niet

Terug
Bovenaan Onderaan