Saray Borgerhout. Afpersing

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Luckynumber7

Newbie
9
26/04/25
6
4

Deze dame verwisseld van identiteiten en soms verifieert ze zich op RL en soms niet. Lokt u naar louche doodlopende straat. Gelukkig kon ik tijdig onraad ruiken. Na ongeveer aangekomen op het adres. Vroeg ze waar ik exact was. En waren er mannen gretig in de straat over en weer aan het lopen. Vond er niets van terug in de zoekopdrachten en zag er goed uit op het eerste zicht.

Mij zal ze niet lokken. Ik vind de foto's niet aantrekkelijk. Ze heeft een beetje een dikke kont, moet dat aantrekkelijk zijn dan ? Je ziet haar gezicht niet, er worden geen prijzen genoemd. Het merendeel van dit soort advertenties is oplichting of geeft een vertekend beeld. Ik reageer nooit op zo'n advertenties, het is bovendien illegaal, dus je kunt makkelijk in de problemen komen, oplichting, chantage, het kan allemaal.

Bezoek gewoon een loophuis of priveclub. Dan zie je eerst de dames, je kunt kort met ze babbelen en dan voor iemand kiezen (of doorlopen naar de volgende). Bij zo'n advertentie neem je een grote gok met allerlei risico's.

Terug
Bovenaan Onderaan