Sasa, Herzogenrath

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is waar je van houdt en wat je verwacht. Ik heb goede ervaring met Sasa uit Herzogenrath en als de eigenaresse er niet is , is heel veel mogelijk met haar..
 
Op de foto ziet het uit als een normale massage salon niet echt waar je andere handelingen kunt verrichten. Maar het is wel goedkoop voor een normale massage. Dus als ik met Sasa uit Herzogenrath afspreek dan doet ze meer dan massage. Klopt dit? Wat is haar uurtarief?
 
Afgelopen week de stoute schoenen maat=r eens aangetrokken. Gebeld en een afspraak geplant en gevraagd naar Sasa, eenmaal daar deed een jongere dame lachend open en daarna kwam ook de wat ouder dame vragen of ik een afspraak had. Ja die heb ik. Daarna vraagt ze een uur body to body ? Ik zeg okay dat is goed. Op de kamer gelaten en uitgekleed, ik had al gedoucht maar vragen of ik wilde douchen kwam niet. De dame in kwestie hield haar kleding aan... hmmm wat gaat dit worden dacht ik. Daarna begon ze mijn rug te masseren met olie, dat duurde en duurde waarop ik dacht hier moet iets gaan gebeuren. Dus ik deed mijn handen naar haar benen en ze zei you want body to body ? Ik zeg ja dat hebben we toch afgesproken ? Zij uit de kleren, lekker figuur mooie borsten C cup schat ik zo. ze lacht lief en ze begint net haar borsten over mijn benen te wrijven... dat doet ze ff en even kort over de onderrug. Daarna was het omdraaien... ze vraagd zal ik ook pijpen kost 20 extra . Nou okay laten we dat proberen. Dat heeft ze ongeveer 1 minuut gedaan en toen gaf ze aan dat ze pijn in haar kaak kreeg ( okay ik heb idd een redelijke pik maar allee daar heb ik nooit echt zo snel al geklaag over gehoord ) daarna trekt ze me uiteindelijk klaar en ik speel met haar borsten. Wilde nog aan haar iets behaarde kutje zitten maar dan moest ik eerst mijn handen aan een vochtig doekje afvegen. Okay het was het dus allemaal net niet. daarna kleedde ze zich snel aan en ik moest niks zeggen van die 20 extra tegen madam. Ze ging daarna wel door met massage, mijn benen een voor een en mijn hoofd op het einde. Dat was aangenaam maar voor dei 100 in het totaal het absoluut niet waard. oh ja en op het laatst zegt ze ik ben Lulu.... dus ja , geen Sasa en dus Lulu je wordt gewoon voor de gek gehouden.
 
Hier wisselen de dames regelmatig. Voor 80 krijg je een uur lang b2b. De meeste dames zijn rond de 30, maar soms zit er wel eentje bij die wat ouder is.
En bij de een kan en mag je meer dan bij de ander. Dat moet je zelf uitvinden bij de dame in kwestie
 
salon in Alsdorf Momo en Ting ting in Herzogenrath laten regelmatig foto's van de dames zien via hun whats-app status. Ook zodra er een nieuwe dame aanwezig is. Vaak wel met een filter erover heen maar toch is met name het gezicht goed zichtbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan