WHEM Sascha Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hance

Wandelaar
25
13/10/21
8
1
Hallo medewandelaars,
Heeft er al iemand ervaring op gedaan bij deze nieuwe ster die aan de andere kant van de grens ontvangt.
Het meisje van plezier die net iets ouder is, maar zeker niet minder mooi voor zover ik het kan overzien. Hoor graag van jullie.

Heb laatst contact gehad maar twijfelde.
Foto research gedaan en kwam nog een link vis tiopelstraat tegen met een andere naam en 6 jaar ouder.
Heb dus geen idee of de foto's echt zijn of dat zij echt is en aangezien ze in Duitsland ontvangt verder niet meer op in gegaan.

Ik ben er een maand of twee geleden geweest voor een btb massage. 120,-/uur.
Ontvangstplek is appartement, schoon. Massage op tweepersoonsbed.
Dame is zeer vriendelijk en doet haar best. Maar ze is aan de stevige kant, om niet te zeggen dik. En dat vind ik niet aantrekkelijk. De summiere foto's die ze in de ad heeft staan, geven dat niet duidelijk weer. Ook lichaamsbouw 'normaal' neemt een loopje met de werkelijkheid. Wees gewoon eerlijk, denk ik dan...
Wel fijne grote, stevige borsten die ze goed inzet tijdens de massage. Die massage is ook best gevarieerd met veel btb-contact. Maar voor mij blijft het bij een eenmalige ontmoeting, omdat ik niet opgewonden raak van haar figuur.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan