Recensie Sasha, Alexandra’s Massage, Bekkevoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sinds wanneer is een vraag een discussie of semmelen? Begrijpend lezend, vriend.
In elk geval bedankt voor je antwoord.
Als je terug kijkt naar hetgeen over Sascha geschreven is door velen en waar zij ook regelmatig op terug geschreven heeft was het heel vaak over dat tz wat ze nu eenmaal niet doet maar men kwam daar telkens maar op terug dat bedoel ik met semmelen.
Sascha gaat al velen jaren mee.

Op haar lijst met mogelijkheden staat voetfetish, dus ja, ze kan jou een footjob geven.
Ze verandert al eens de kleuren van haar nagels, maar, eerlijk gezegd, ik ben vlug in de zevende hemel als ik door haar gemasseerd wordt en dan onthoud je dat zo niet, maar rode teennagels heb ik bij haar zeker al gezien, maar ook andere kleurtjes!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Tussen twee meetings door, een snel bezoek gebracht aan Sascha. Ze was toevallig vrij dus had heel veel geluk. Aangezien ik weinig tijd had, gekozen voor de Lingam massage van 20 minuten voor 70 euro.

Sascha's foto's spraken me enorm aan maar ze is nog mooier, eleganter en sexyer in het echt. Wat een prachtvrouw. Gezien de korte duur uiteraard niet veel kunnen kennis maken maar ze is een heel vlot en vriendelijk.

Lingam massage was zalig :)

Terug
Bovenaan Onderaan