WHEM Sasha, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.533
02/07/21
4.230
47
Al even aangestipt in het GK topic door @James Bianchi, maar inmiddels weten we dat ze daar niet zit.

Ergens is dat jammer, want bij hun weet je iig altijd dat de foto's kloppen. Daarom: Heeft iemand al een ervaring met Sasha? Foto's zijn er mooi....maar kloppen ze?

We horen het graag!


Of kan iemand met een expert oog deze foto's checken? @hellraiser666 ? @sakendayo ?
 
Ben jij lid geworden van die site? Wat schrijven ze zoal over haar?

Ging net slapen....beetje te lui om nu weer ergens voor een paar reviews te registreren....verder wel een goede vondst!
 
Sasha is terug, maar veel meer weten we nog niet over haar. Zou jij je nog 1x in die recensies kunnen verdiepen @sakendayo, ik kom er niet binnen. :)
De foto's kan ik wel zien en die lijken overeen te komen met die op Kinky, maar haar app profiel foto zou dan weer een andere, verder wel mooi slanke, dame kunnen zijn.


Vermoedelijk heeft ze een link met de (voormalig) GK dames. Momenteel heeft haar profiel slechts 5 foto's die allemaal richting mode hinten en waarop haar gezicht slechts op 1 ervan duidelijk is.

Blijft toch boeien!

 
Laatst bewerkt:
Dat hoeft niet hoor.

We twijfelen allemaal, de foto's zijn wat onduidelijk, het is niet zeker of ze bij de GK kliek hoort of niet....en als er dan een hoge minimaal instap prijs is....wacht iedereen af....
 
En wederom: Ze is er weer.

3e x in het land, genoeg interesse van de forum schrijvers, maar niemand van ons ooit geweest.
Als ik in de buurt was had ik de gok genomen maar woon in Overijssel dus is Amsterdam te ver voor mij en zeker als ze geen recensies hier heeft wat ik overigens raar vind voor een dame die 3x in Nederland is geweest. Ze blijft een mysterie die niet op te lossen lijkt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan