WHEM Sasha - Diemen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aantal jaren geleden wel eens bij haar geweest, toen ontving ze in Zaandam. Heeft daarna geloof ik een wat zwervend bestaan geleid via Salon 261 enz naar Diemen. Zat tijdelijk geloof ik ook meer in de SM sfeer dan reguliere ontvangst. Van wat ik mij herinneren kan was dat het inderdaad een mooie dame dame was, maar er was voor mij geen herhaalgevaar/ weinig chemie zonder daarvoor met het vingertje richting dame te wijzen, dat heb je soms.
 
Volgens mij is dit Esmee, ontving vroeger ook in Diemen. Daarna inderdaad wat zwervend en in SM ook.Tijdje van de radar afgeweest.
Heel mooie lange slanke dame en als je haar met respect benaderd heb je een heel leuke tijd.
 
Inderdaad een prima GFE ervaring.
Ze neemt de tijd, begint relaxed met strelen en zoenen, daarna samen douchen.
Kan beffen zeker waarderen en pijpt je heerlijk lang, sloppy en diep, waarbij ze je in de ogen blijft kijken.
Kan niet voor iedereen spreken, maar ik vond het een heerlijk uurtje met haar.
 
Toen ze zich nog in de SM-sfeer bewoog heb ik een soft SM/erotisch kinky-sessie met haar beleefd in Almere. Was heel aangenaam.
 
Ik ben een paar keer bij Sasha langsgeweest, 1x toen ze nog bdsm deed en 1x in haar huidige rol. Het maakte voor mij niet veel uit omdat ik voor soft/kinky ging wat ze in beide rollen nog doet. Dan moet je denken aan spitten, plassex, voetfetish en rimmen.
Ik ben erg verrast door Sasha doordat ze iedere keer wat anders verzint of doet, waardoor een uurtje met haar meer entertainment is dan alleen sex.
Daarnaast ook een mooie en lange slanke dame met een prettige open persoonlijkheid. Al schrijvend bedenk ik me sukkel maak asap een afspraak 😀😋
 
Had mij op basis van de advertenties en jullie recensies verheugd op een eerste bezoek en zou nu dan ook een recensie moeten kunnen schrijven ipv dit bericht. Maar ondanks mijn app berichten en een belpoging lijkt Sasha niet geïnteresseerd in een afspraak.

Iemand van jullie hier ook weleens problemen mee gehad bij Sasha?
 
Had mij op basis van de advertenties en jullie recensies verheugd op een eerste bezoek en zou nu dan ook een recensie moeten kunnen schrijven ipv dit bericht. Maar ondanks mijn app berichten en een belpoging lijkt Sasha niet geïnteresseerd in een afspraak.

Iemand van jullie hier ook weleens problemen mee gehad bij Sasha?
Bij mij stopte de communicatie na een enkel app contact, dus ik vermoed dat ze niet meer geinteresseerd was. Vervelend, maar ik vermoed dat de vraag hoger is dan het aanbod en dat mijn contact niet interessant genoeg voor haar was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan