WHEM Sasha, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

StappenPlan

Wandelaar
45
07/02/23
24
11
Hallo,

Iemand ervaring met Sasha? Ze ontvangt in Gent en soms in Sint-Niklaas. Ze lijkt wat te 'mooi-om-waar-te-zijn'.

 
Hallo,

Iemand ervaring met Sasha? Ze ontvangt in Gent en soms in Sint-Niklaas. Ze lijkt wat te 'mooi-om-waar-te-zijn'.

Ja in heb haar ontmoet in Antwerpen. Het is wel een mooie meid. Ze heeft grote opgespoten lippen. Haar lijf lijkt wel op die vd foto's. Ze is beetje timide in het begin maar komt wel lekker los nadien. Vriendelijk en sympathiek. Ze komt eigenlijk uit Oekraïne. Zeker ns proberen zou ik zeggen..
 
Ja in heb haar ontmoet in Antwerpen. Het is wel een mooie meid. Ze heeft grote opgespoten lippen. Haar lijf lijkt wel op die vd foto's. Ze is beetje timide in het begin maar komt wel lekker los nadien. Vriendelijk en sympathiek. Ze komt eigenlijk uit Oekraïne. Zeker ns proberen zou ik zeggen..

vandaag mee afgesproken tijdstip over 45 minuten leek mij prima voor antwerpen sint niklaas.
stuurt kort nadien bericht wordt 15 minuten later want zou nog niet thuis zijn (????)
uiteindelijk nog 5 minuten extra laten passeren na nieuwe tijd geen bericht
dan zelf bericht gestuurd dat ik weer terug ging naar Antwerpen
met dan direct antwoordt ik sta onder de douche
klinkt heel hard naar nog snel even extra klant er tussenin genomen en een telefonist die ondertussen de klanten aan het lijntje houdt
ze zal wel genoeg klanten hebben dus ook geen probleem voor haar dat ik weer weggegaan ben
 
Terug
Bovenaan Onderaan