Recensie Sasha, La Femme Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

deBoezelaere

Stamgast
Forumpionier
321
06/07/21
373
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/sensuele-body-to-body-massage_8363580
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een aantal weken geleden heb ik Sasha bezocht en dat is zeer goed bevallen.
Sasha is een blonde en goed verzorgde Nederlandse dame die duidelijk liefde heeft voor haar vak.

De lokatie (La Femme) ziet er aan de buitenkant uit als een standaard bedrijfspand in een woonwijk, maar door de slim geplaatste schutting zien voorbijgangers je niet staan op het moment dat je aanbelt.
De vriendelijke gastvrouw deed snel de deur open en binnen ziet het er keurig uit. Verwacht geen hoerige uitstraling, maar vrolijk modern.

Na het afrekenen en uitkleden vergezelde Sasha mij onder de douche waar ik heerlijk werd ingezeept en mij al goed wist op te warmen.
De massage zelf was heerlijk; precies zoals je zou mogen verwachten. Zelf vond ik het erg prettig dat Sasha tijdens de massage gewoon haar mond houdt. Dat klinkt misschien onaardig, maar een kwebbelde masseuse weerhoudt mij ervan om goed te kunnen ontspannen.
Naar het handmatige hoogtepunt werd vakkundig toegewerkt waardoor ik mij vanuit mijn tenen volledig leegspoot.

Daarna nog een keer samen onder de douche gestaan en even nagepraat tijdens het aankleden.

Voordat de discussie over prijzen weer op gang komt: ja, 190 euro voor 60 minuten massage is duur. Maar ach, duur is een relatief begrip. Ik heb vaker en met meer plezier teruggedacht aan deze 'dure' massage dan aan massages die de helft kostten. Ik vond het het waard voor deze ervaring en zal er waarschijnlijk nog wel eens teruggaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan