Recensie Saskia, Erotheek Freya, Hulst 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vr-11-maart-heerlijke-hollandse-blondine.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had al een tijdje deze dame in het vizier maar door haar beperkte aanwezigheid bij Erotheek Freya had ik haar nog niet kunnen strikken.
De agenda gade geslagen en van zodra haar advertentie online stond een afspraak gemaakt voor deze namiddag.
De eerste keer daar …
Binnen gekomen en betaald aan een man die me een drankje aanbood en tegelijkertijd zei dat ik naar de tweede verdieping mocht gaan , dat daar ook een kamer was en dat Saskia zo ging komen.
Zo gezegd zo gedaan en na een drietal minuten kwam ze de kamer binnen , begroette me met een pakkerd en terwijl ik me uitkleedde prepareerde zij het bed.
Het wasje onder de douche alleen gedaan en al vlug ging ik naast haar gaan liggen op het bed.
Begonnen met tongzoenen en wat teasen erbij terwijl ze mijn soldaat al in in paraatheid aan het rukken was.
Ik duwde haar voorzichtig op haar rug en al snel lag ik in befhouding. Wat een mooie dame is dat toch en ik likte haar met plezier een eerste maal klaar.
Daarna nam ze een condoom en vroeg welk standje ik wou doen.
Mijn favorietje dan maar ik op de knieën en haar benen wijd open en in missio.
Ze deed gewillig mee en terwijl ze toekeek hoe mijn lul in en uit haar gleufje ging merkte ik dat ze daar toch wel geil van werd want ze trok me dichter bij haar om te kunnen tongzoenen en haar ademhaling en geluidjes werden intenser.
Hopla haar beentjes op mijn schouders en lekker diep pompen zodat ik het zakje vol schoot.
Daarna een massage en een heerlijk gesprekje kwam tot stand.
Ze vroeg me om ronde twee aan te vatten en daar zei ik uiteraard geen neen tegen.
Ze nam haar olie en gaf mijn jongeheer een massage , heerlijk hoe haar handjes op en neer gingen , al vlug bukte ze zich en begon aan een lekkere pijpbeurt terwijl ik haar prachtig kontje in de spiegel kon bewonderen en aan haar tepels zat te wriemelen.
Tijd voor haar nog eens te verwennen en ik befte en vingerde haar een tweede keer klaar waarbij ze schokkend klaar kwam en zei dat het zalig was en dat ze bijna tegen het plafond zat 😂
Haar favoriete standje dan maar doggy.
Ik ging naast bed staan , dat hoger was dan ik had gedacht , en drong zachtjes bij haar binnen.
Ik dacht dat ik het niet lang ging volhouden aangezien ze zo een prachtig lichaam heeft en haar kontje wiegde tegen mij aan heen en weer.
Tijdens de seks haar klitje masserend verder geneukt en tenslotte gaf ze aan om stevig door te stoten waar ze duidelijk van genoot want het gekreun was net iets harder dan de eerste keer , ik kreeg een hevig orgasme en vulde het zakje een tweede maal.
Met nog een goede 10 min op te teller alweer een zeer aangenaam gesprek gehad en keek echt niet op haar horloge.
Een zeer aangename mooie verschijning en als ik toch een minpuntje mag opnoemen zijn het haar opgespoten lippen. Ik persoonlijk ben daar niet voor maar dat was dan ook het enige.
Zeer blij dat ik haar bezocht heb en tevreden het weekend ingezet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://sexyfreya.nl/nl/gallery/40/saskia
Totale kosten (in euro)
160
Deze avond om 19u een uurtje geboekt met Saskia…
Een mooie verschijning sympathieke meid.
Aan de balie betaald,en kreeg de grote kamer toegewezen op de eerste verdieping…
Even wachten en daar was Saskia,na even gedoucht te hebben
Heeft ze mij een lekker penis massage gegeven en een en pijpbeurtje waar gans mijn vrachtje in haar mondje belande😀
Nadien een 2de heerlijke massage gekregen
Toen aan de befbeurt begonnen,en lekker geneukt,nadien nog gezellig gebabbeld
Ik vond het een heerlijke meid en zeker voor herhaling vatbaar😀
Ze vertelde mij dat ze nu even 3 weekjes op verlof gaat
Medewandelaars een aanrader om nadien eens een bezoekje te brengen
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://sexyfreya.nl/nl/gallery/40/saskia
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Excuses voor de late reactie….ik ben een paar weken geleden ook bij Saskia geweest. Hier is de recensie….ze doet ook trio's met haar vriendinnetje, Floor. Hulst is voor mij uit de richting, maar mits in de buurt dan ga ik zeker opnieuw langs bij Saskia en evt een trio met Floortje!
 
Saskia is een heel knappe en leuke meid. Het leukste aan haar is dat sex echt haar hobby is en....dat zie en merk je. Wanneer ze met je pik aan het spelen is doet ze dat met focus en constant met een ondeugende glimlach op haar gezicht. Tijdens het neuken..... heerlijk zoenen.....en dan weer met een geile blik kijken hoe ze geneukt wordt. Sperma in het mondje.....ja natuurlijk.
Saskia is een toppertje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan