Saskia Gangbang 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vandaag in Rotselaar geweest. Ze riepen op voor dubbele penetratie ....
Gb ging een uur duren, maar na 20 minuten stond iedereen al terug buiten.
Saskia was heel passief, heb ze niet zien zoenen, niet zien pijpen... Ze nam enkel flauwtjes mijn lul in haar hand en begon een beetje te trekken... Uiteindelijk vanop afstand in haar mond gekomen...
Van dubbele penetratie heb ik niets gezien...
Ok, 30 euro is weinig, maar heb er wel 2 uur voor in de auto gezeten om nog geen 10 minuten actie te zien, laat staan te hebben.
Snap het toch allemaal niet zo goed
 
Wishful thinking. Als het met al dat irritante filmen en plaatjes trekken nog steeds niet gelukt is een minder afstotende foto te gebruiken dat deze week op afspraakjes dot com .... Ja,m dan is het een gevalletje hopeloos. Beter toen meneer probeerde haar identiteit te verstoppen. Even geen foto te zien die me meteen doet wegklikken naar een andere website.
 
Wishful thinking. Als het met al dat irritante filmen en plaatjes trekken nog steeds niet gelukt is een minder afstotende foto te gebruiken dat deze week op afspraakjes dot com .... Ja,m dan is het een gevalletje hopeloos. Beter toen meneer probeerde haar identiteit te verstoppen. Even geen foto te zien die me meteen doet wegklikken naar een andere website.
Akkoord, haar foto's weinig uitnodigend tot het bijwonen van haar gangbang. En als je dan leest dat ze er na 20 minuten de brui aan geeft......
 
Terug
Bovenaan Onderaan