WHEM Saskia, Varsseveld, Priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een poosje terug contact met haar man gehad,hij legt her contact en doet de planning.
Een aantal foto's gekregen en op basis daarvan en dat haar man erbij is afgehaakt.
 
Welkom. Ik moet wel zeggen dat ik denk dat mensen aanvallen op dit forum na een negatieve beoordeling niet een manier is om mensen over te halen om toch te komen.

Maar wel handig voor ons dat je dat gedaan hebt natuurlijk
Dankje. Het was ook absoluut niet mijn opzet om iemand aan te vallen. Vond het vooral bijzonder verwoord van "ik1961" dat er voor hem geen herhalingsgevaar is. Vind het bijzonder dat je dat dan zegt. Je weet tenslotte waar je op reageert, helemaal nadat alles duidelijk uitgelegd zoals in de advertentie te lezen valt.
 
Zodra er een man/pooier in het spel is, haak ik sowieso al af. Als de financiele nood echt zo hoog is, dan laat je je vrouw/vriendin niet op deze manier bijverdienen, maar dan gaat de man maar aan de bak.
 
Laatst bewerkt:
Zodra er een man/pooier in het spel is, haak ik sowieso al af. Als de financiele nood echt zo hoog is, dan laat je je vrouw/vriendin niet op deze manier bijverdienen, maar dan gaat de man maar aan de bak.
En als dit nou haar eigen initiatief is en er plezier in heeft? Ze overziet alleen alle reacties en mails niet vandaar dat ze vroeg of ik dit op mij wou nemen, zo werken we er samen aan zeg maar. Soms is het beter om je oordeel voor je te houden.
 
Jammer dat ze alleen maar in de avond kan en op zondag overdag. Word voor mij een heel stuk lastiger afspreken. Had Saskia graag een keer willen treffen.
 
Na nogal wat negatief gedoe in de andere topicreeks over haar volgt hier dan toch echt een positieve beoordeling. Ze is lief, heeft een mooi gezicht, je moet van wat voller houden (ik dus) en ze geniet oprecht van de seks. Ze is ook wat verlegen dus je moet een klik hebben, met haar praten en dan komt ze echt wel los. Pijpen is helemaal oke, neuken idem. Meerdere standjes gedaan. Ze geniet oprecht.
Dat betekent dat ze niet door haar man/vriend wordt uitgebuit of zo (zie eerdere opmerkingen in 2022). Als je de situatie kent begrijp je het volkomen. Ik heb gisteren gewoon een heerlijke date bij haar gehad (tweede keer trouwens) en ik kom niet graag terug bij dames die hier niet vrijwillig in staan en oprecht genieten. Bij mij dus zeker herhalingsgevaar!
 
ben ook bij haar geweest het is echt een leuke meid, ik heb haar heerlijk kunnen beffen en tongzoenen,
pijpen kan ze echt heel goed lekker in haar mond klaargekomen en ze heeft alles doorgeslikt,

topper

tot de volgende keer.
 
Saskia is zeker een leuke meid. Alleen heeft ze de prijs verhoogd van €60 per 30 minuten naar €125 per 30 minuten. Dat is voor mij een echte no go.
 
Ontvangt de dame in kwestie nog steeds in Varsseveld?
Jazeker. Gisteren geweest.
Na nogal wat negatief gedoe in de andere topicreeks over haar volgt hier dan toch echt een positieve beoordeling. Ze is lief, heeft een mooi gezicht, je moet van wat voller houden (ik dus) en ze geniet oprecht van de seks. Ze is ook wat verlegen dus je moet een klik hebben, met haar praten en dan komt ze echt wel los. Pijpen is helemaal oke, neuken idem. Meerdere standjes gedaan. Ze geniet oprecht.
Dat betekent dat ze niet door haar man/vriend wordt uitgebuit of zo (zie eerdere opmerkingen in 2022). Als je de situatie kent begrijp je het volkomen. Ik heb gisteren gewoon een heerlijke date bij haar gehad (tweede keer trouwens) en ik kom niet graag terug bij dames die hier niet vrijwillig in staan en oprecht genieten. Bij mij dus zeker herhalingsgevaar!
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ze is superlief en lekker. Gisteren op bezoek geweest. Ik kom zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan