Recensie Saturno, Enschede 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.884
09/10/21
4.166
19
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1438532-saturno
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze dame is niet de dame van de foto's ze bleek bij het uitkleden een andere dame te zijn wat niet op de foto's leek. Haar lichaam komt niet overeen met de foto's wat ik erg jammer vond want daar kwam ik niet voor. Het was verder een hele matige date de dame werkt gewoon een programma af niets bijzonders dus.
 
Laatst bewerkt:
Deze dame is niet de dame van de foto's ze bleek bij het uitkleden een andere dame te zijn wat niet op de foto's leek. Haar lichaam komt niet overeen met de foto's wat ik erg jammer vond want daar kwam ik niet voor. Het was verder een hele matige date de dame werkt gewoon een programma af niets bijzonders dus.
Bedankt voor de waarschuwing als het niet de dame van de foto's is beter direct weer omkeren, misschien leren ze het dan een keer af.
Ben ook wel eens gelokt met mooie foto's keek er echt naar uit en vervolgens staat er iemand voor je waar je helemaal niet voor wil betalen (zou eerder andersom moeten zijn), laat staan mee naar bed zou willen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan