Algemeen Saudi-Arabië, Riyadh

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De Saudis die ik ken gaan zelf naar Azie omdat ze het risico niet willen nemen in hun eigen land gepakt te worden. De hotels waar ik geweest ben hadden op elke hoek een mannetje die alles de gaten hielden, zou niet weten hoe ik daar iemand binnen had moeten krijgen. Was niet in Riyad, kan niet zeggen of het daar zoveel losser is, maar ik riskeer daar niks. Ben ook wel paranoide in zo'n landen. Laat vooral weten als je andere ervaringen hebt. Mijn ervaring in de ambassade voor het visum was eigenlijk tekenend voor mijn ervaringen ter plekke. Ymmv.
 
Die voetballers die daarheen gaan gaan zelfs niet in het land zelf wonen omdat het zo streng is. Gaan in een van de buurlanden wonen waar het regime milder is. Ik zou m'n leven daar niet op het spel zetten om een wip te maken.

Volgens mij mag je zelfs alleen op een hotelkamer met een vrouw zijn als je met haar getrouwd bent.
 
Heb wel degelijk van dames gehoord dat ze momenteel in SA werken vnl. Aziatisch en voormalig USSR, voornamelijk Jeddah was uiteraard de afgelopen tijd populair.
 
Betaalsex... in 'The Kingdom'???
Zeker dat het bestaat... maar als buitenlander die het land niet kent? 'Living dangerously!'

Zoals al vermeld: de Saudies zelf gaan daarvoor naar het buitenland!
 
Terug
Bovenaan Onderaan