Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.

Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben vandaag al om half 12 naar LG gegaan toen ik aankwam al 14 knappe dames aanwezig. Ik heb eerst even lekker van de jacuzzi genoten en toen maar eens even bij de dames gekeken en kwam ik uit bij een hele leuke knappe Roemeense dame. We hebben eerst even wat gedronken en toen maar eens een kamertje gemaakt en de service was inderdaad goed. echt een aanrader. helaas moest ik snel weg maar ik kom zeker weer snel terug!Zondag weer eens even lang LG gereden in de middag. Toen ik aankwam waren er 28 dames al aanwezig. Ben eerst even in de sauna gaan relaxen en daarna even een kamertje gemaakt met Karol een bloedmooie donkere dame. de service van karol was geweldig kom zeker weer terug voor haar! Daarna even wezen eten is het restaurant waar ze heerlijke pasta en schnitzels hadden. toen nog 1 kamertje met layla gemaakt een franse dame die zeker weet hoe je een feestje moet maken! ik kom volgende week zeker weer terug!
Ik heb 130 euro voor een uur betaald!Wat waren de prijzen van de betreffende dames?
Plus de toegang tot de club niet vergeten.Ik heb 130 euro voor een uur betaald!