Recensie Sayra, Antwerpen (vh Mortsel) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dukkiet

Wandelaar
Forumpionier
86
20/07/21
43
9
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/-sayra-sexy-italian.html
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag bij Sayra uitgekomen via de nieuwe redlights.
Afspreken ging makkelijk via sms.
Is in centrum Mortsel en makkelijk bereikbaar.
Ze deed open in high heels en lingerie zoals beloofd.
Héél vriendelijk meisje met een zalig rustgevende stem.
Absoluut de schoonheid van de foto's op RL.
Ik koos voor standaard uurtje. Rustig opgebouwd en ze liet me rustig begaan.
Neuken doe ik liever thuis dus enkel spelen en blowjob. Dat deed ze voortreffelijk.
Achteraf een heerlijke massage en op het gemak afgesloten.

Aanrader.

Laatst bewerkt door een moderator:
vandaag deze knappe vriendelijke dame bezocht met een mooi snoetje en heerlijke kleine borstjes .(waar ik gek van ben). Ze speekt vlot Engels en is zeer meegaand. Ze biedt veel mogelijkheden aan maar tongzoenen doet ze niet (staat wel bij haar profiel). Na het douchen beetje gespeeld en dan mocht zij ontspannen genieten van (mijn specialiteit ) een heerlijke lange befbeurt. Na een kwartiertje kwam ze kreunend klaar en was haar poesje heel nat geworden .Ze had mij ondertussen ook aangezet om haar te vingeren tijdens het beffen en haar tepeltjes te kneden .Daarna heeft ze mij een tijdje gepijpt zonder , vervolgens condoom aan en is ze op me komen zitten . Een heerlijke ervaring rijker . Daarna nog beetje blijven napraten en dan huiswaarts. 1 uur bij haar geweest. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan . Zeker een aanrader voor wie van knappe meiden houd met a-b cub en knap kutje met kleine schaamlipjes. Van mij krijgt ze zeker een 9 op 10.

Deze vandaag ook bezocht
Had niet veel tijd dus snel half uurte
Moet wel veel bijbetalen als je half uur neemt
Kussen of pijpen zonder is +50
Dus beter met uur achterafgezien😅
Swat was niet slecht
Mooie dame is wel kleinder dan 1.70 maar stoort mij niet
Leuke dame volgende keer uurte boeken
Mijn score voor half uur 7.5/10

Na lezen van dit alles moest ik ze dus ook wel eens bezoeken. Die grote bril geeft haar een beetje een secretaresselook, maar dan heel sexy.
Kussen kon niet en dus zeker al geen tongzoenen. Voor de rest mocht ik wel overal aanzitten. En ze spreekt heel goed Engels, dus geen communicatieproblemen.
Mooie vrouw en de service was ok. Foto's kloppen en lijken me recent. Douche vooraf en achteraf. Hygiene lijkt me prima bij haar (zij doet wel PZC maar geen KIM).
Wel 2 minpuntjes voor op een hete dag: ik kreeg niets te drinken en ik vroeg of ze airco had waarop ze ja zei, maar het was een ventilator.
Dus de dame zelf valt mee, maar op hete dagen valt de accomodatie toch wat tegen.

Recent heel leuke date van een uur met haar gehad. Zeer aangename, mooie dame, vlotte babbel ( Engels). Ze genoot lekker mee tijdens de actie, en tijdens befronde wist ze niet waar kruipen wanneer ze kwam. TZ geen optie, wat wel zeer spijtig is…, herhaling, yes zeer zeker

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Afgelopen week Sayra ook eens bezocht. Ik had de indruk dat ze erg op haar hoede was. Gelukkig had ik bovenstaande recensies gelezen van medewandelaars en wist ik dat je haar eerst moet ontdooien en op haar gemak stellen door een uitgebreide bef-en vingerbeurt. Dat laat ze gewillig toe en ze geniet er ook van. Van squirten niets gemerkt: ze wordt wel erg nat.Zoenen, laat staan tongzoenen, is een no no. Eens Sayra een beetje ontdooid was, wou ze gewillig anaal doen, iets wat ze erg goed deed, alleen trok ze bij mijn eerste diepe kreun terug , trok het condoom er af zodat ik in haar hand klaarkwam. Waarop ze een beetje verwonderd zei: " Oh, you didn't come in my ass." Vatbaar voor herhaling: ik weet het niet. Het is een mooie slanke dame maar ik ben al op leeftijd en ik heb dus een dame nodig die voor de nodige opwinding zorgt. En dat heb ik bij haar gemist. Zo was het pijpen voor mij te kort en te zacht. Misschien moet ik haar nog een kans geven, ik ben er nog niet uit. Er zijn nog dames genoeg om te proberen.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/last-days-baby-caramel-girlfriend-experience-sexy-and-horny.html
Totale kosten (in euro)
200: 150 (1u) + 50 (A)
Vlot afgesproken via Whatsapp, 60 min later stond ik in de inkomhal van een appartementsgebouw in de Antwerpse studentenwijk, waar ze me vlot binnenliet.

Mooie verschijning, al lijkt se niet echt op de foto's van de advertentie. Ik had haar met deze in de hand alleszins niet herkend. Ze heeft ook bruine gekrulde lokken nu, ipv blond & steil.

Met een zachte stem & wat small talk ontvangt ze je in de kamer. Korte douche (solo) later lag ik op bed en reeg een best goede rugmassage. Deze duurde naar mijn zin enkel een tikje te lang. Ze depte de overtollige olie van mijn rug & schouders, draaide me op mijn rug, en begon een getalenteerde penismassage.

Na enkele weken zonder verlossing, en met haar getalenteerde handen, stond mijn soldaat redelijk snel schietklaar. Ze stelde voor om er een jasje rond te doen, en te gaan voor een rondje bedgymnastiek. Mijn tegenvoorstel was (ook op basis van het hierboven gemelde) om eerst mijn tong wat gymnastiek te laten doen. Stond ze wel voor open :).
Een leuke bef-ronde (met mooi hoogtepunt voor haar) later, toch jasje erom. We hadden afgesproken dat 'als hij niet te groot was, anaal tot de mogelijkheden behoorde'. De boodschap dat dit inderdaad kon, kwam dus dubbel binnen 😅.

Vervolgens doggie eerst vaginaal en daarna (mijn eerste ervaring met) anaal genomen. Beide niets mis mee, maar niet uitzonderlijk. Had haar liever missio genomen, achteraf gezien.
Na een tijdje bleek (volgens haar) dat mijn jongeheer het anaal voor haar toch niet zo aangenaam maakte. Even vaginaal verder gereden, waarna ze aangaf dat het haar verwonderde dat ik nog niet geschoten had. Ze legde me op mijn rug en bezorgde me handmatig een hoogtepunt, waarbij ik sterretjes zag :).

Korte douche en wat small talk later, stond ik terug buiten. En dan pas zag ik dat er eigenlijk nog 10 minuutjes over waren ...

Alles samen: leuke date. Mooie, lieve & zachte meid. Ok dienstverlening.
Herhalingsgevaar? medium. Had het gevoel dat zij er evenveel of meer plezier aan had als ik, enkel ben ik degene die zijn portefeuille diende open te trekken
:sneaky:. En ik miste TZ en BJ wel wat.

Wil je haar nog bezoeken, spoei je dan, vertrekt eerstdaags terug naar Italië.

Terug
Bovenaan Onderaan