Recensie Scarlett, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ymmw1969

Vaste klant
129
01/08/21
89
27
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/7909056-scarlett
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Contact ging via WhatsApp en had met Scarlett afgesproken voor half uur. De foto's bij haar advertentie zijn echt van haar.

Het is een hele vriendelijke dame en ik voelde me ook gelijk op mijn gemak bij binnenkomst. De ontvangstlocatie ziet er keurig uit. Vooraf moest ik me handen wassen en mondwater nemen omdat ik wilde tongzoenen.

Daarna op bed beland en heb ik eerst wat met haar borsten gespeeld. Toen ik haar wilde tongzoenen wilde ze eerst mijn mond inspecteren. Ze meende iets te zien wat ze niet vertrouwde en wilde toch niet meer tongzoenen en ook beffen was niet meer mogelijk ☹ . Waarschijnlijk zag ze mijn tandafdrukken op mijn tong, ik zou anders niet weten wat. Laat ik maar vanuit gaan dat dit geen standaard trucje van haar was en dat ze echt om haar gezondheid geeft en dat ze niet scherp was om dit vooraf te checken. Achteraf had ik moeten aangeven om de date toch te annuleren, waarschijnlijk had ze daar niet eens moeilijk over gedaan. Maar dat kwam niet bij me op omdat ik overvallen werd door deze situatie.

Vingeren was geen probleem. Het PZC was prima. Op verzoek heeft ze ook mijn ballen gelikt. Het neuken was wat minder omdat ik niet zo in stemming was door al het gebeuren. Ze heeft het afgemaakt door me weer te pijpen en daarna met haar hand af te trekken.

Deze date ging dus niet helemaal zoals ik van te voren voorzien had en zal haar ook geen tweede keer bezoeken. Als ze wel de volledige service kon verlenen zou dit voor mij een hele leuke dame zijn geweest. Dus voor anderen zou ik haar gerust kunnen aanraden.
 
Laatst bewerkt:
Van de drie (positieve) reviews op kinky is er een met tongzoenen.
En die is bescheiden met 3 sterren.
Ik denk dat het een redelijke aanname is dat deze dame niet heel snel tongzoent. En als ze het doet, met de handrem op.
 
Hele slechte ervaring met deze dame. Beloofde vooraf erg veel. Ontvangt in een massagesalon maar eenmaal betaald kwam ze weinig na van hetgeen afgesproken was. Wilde ook eerder stoppen omdat ze problemen had met de eigenaar van de salon en de zaak ging sluiten. Dit was van te voren niet aangegeven anders had ik natuurlijk niet afgesproken. Ik kreeg uiteindelijk nog een klein bedrag terug maar zeker niet voor herhaling vatbaar.
Dame vond ik ook minder aantrekkelijk dan op de foto's.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan