Schaamte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

bertje1967

Wandelaar
52
15/09/21
79
1
ik ben een getrouwde man van midden 50. Voor mijn huwelijk (meer dan 20 jaar geleden) regelmatig bezoekers van dames van plezier. Gedurende mijn huwelijk gebeurde dat nog wel eens, maar frequentie ging omlaag naar misschien 1x 2 jaar. Met corona is er uiteraard helemaal een eind gekomen. Ik heb nu wel vaker de behoefte om te gaan, maar op de een of andere manier constateer ik een drempel. Enerzijds omdat het achteraf misschien tegenvalt, maar meer schaamtegevoel. Enerzijds richting mijn vrouw (bang dat het uitkomt), anderzijds richting de dame; vindt zij mij niet een ouwe viezerik. Ik zit daar echt mee. Hebben andere mannen ook dat gevoel ?
 
Wat betreft dat laatste: als iemand proper is, valt dat deel van viezerik in elk geval weg.
Voor de meeste DvP's maakt het verder niet veel uit, ze verlenen hun diensten toch wel aan eenieder die bereid is te betalen. In een openbare gelegenheid liggen de verhoudingen ietsje anders, als het gaat om het onderwerp leeftijd...
 
denk je ? merk dat hoe ouder ik wordt hoe groter de drempel wordt. als ik nog eens ga, pak ik ook altijd de oudste dame die aanwezig is. niet omdat ik daar perse op val, maar omdat dat dan minder slecht voelt.
 
Ik heb er geen last van hoor Bertje. Zo ongeveer dezelfde omstandigheden qua leeftijd en relatie enzo. De dames die ik bezoek zijn meestal zo rond de 25 jaar.
Ideale leeftijd geloof ik inmiddels wat lichaam en ervaring betreft.

Natuurlijk had ik met gemak hun vader kunnen zijn. Daar grap ik nog wel eens over, vooral omdat veel meiden uit Oost Europa zonder vader zijn opgegroeid.
Nou ja, de meeste meiden zijn wel dol op de aandacht die je hebt als je wat ouder bent. En de meesten die ik bezoek verkiezen ervaring boven leeftijd. Die weigeren juist vaker jongere mannen ivm tunnelvisie of opgefokt gedrag.
Dus ik prijs mezelf gelukkig.

En dat mijn libido vele malen hoger ligt dan bij mijn vrouw zorgt ervoor dat van oprecht schuldgevoel weinig sprake is.
Kortom: enjoy life Bertje!
 
De meeste dames bepalen toch wel zelf of ze met je de kamer op willen of niet. Hebben ze er geen zin in dan komen de gebruikelijke smoesjes zoals "nee, ik heb zo afspraak", "ik wou net gaan eten" en ga zo maar door. Let ook op de lichaamstaal en gezichtsuitdrukking, als ze je echt niet zouden willen dat merk je dat ook wel lijkt mij.
Ik zou zeggen: eenmaal met een dame op de kamer beland en het is gezellig ENJOY!

schaamte richting je vrouw snap ik wel, maar daar zal niemand je mee kunnen helpen. Ikzelf ga alleen maar naar dvp's wanneer ik vrijgezel ben, en daarom blijf ik voorlopig ook vrijgezel ?
 
Maling hebben aan je leeftijd.
Het gaat hier om een puur zakelijke dienstverlening.
Gevoelens zoals schaamte zijn onnodig.
Pas als je wordt geweigerd vanwege je leeftijd is er een probleem.
Maar dan moet je 80+ zijn en het instaptarief willen betalen voor een vluggertje. :LOL:
Dus, niet teveel denken met je hoofd, maar met je pik.
Ga lekker naar de dames en kies de lekkerste, mooiste en jongste meid uit, @bertje1967 :p
 
Laatst bewerkt:
Leeftijd is het minste probleem. Toen ik nog getrouwd was ging ik de eerste jaren niet meer naar DVP's. Op een gegeven moment werd de dienstverlening van (inmiddels) mijn ex zo slecht dat ik er gefrustreerd van werd... en toen bedacht ik me, waarom niet weer eens aan de wandel? Geen spijt van gehad.
 
Als je je nu niet goed voelt bij de gedachte alleen al om te gaan wandelen, dan zegt dat toch genoeg? Dat gevoel is er niet voor niets. Het klinkt alsof je wandelen als een soort van verplichting ziet, @bertje1967 , terwijl het juist een genot zou moeten zijn. Als je vooraf al met tegenzin gaat, kan het ook tegenvallen omdat je niet "vrij" bent in je doen en laten. Het kan ook zo zijn dat het juist helemaal anders wordt dan je vooraf denkt en dat je enorm geniet. Maar dat weet je pas als je gaat.

Ik zou mijn gevoel volgen en niet te veel forceren. Als je nu het gevoel hebt dat het beter is om niet te gaan, ga je niet. Komt op een gegeven moment het gevoel dat je er weer hartstochtelijk naar gaat verlangen, dan ga je dan.
 
Als je je nu niet goed voelt bij de gedachte alleen al om te gaan wandelen, dan zegt dat toch genoeg? Dat gevoel is er niet voor niets. Het klinkt alsof je wandelen als een soort van verplichting ziet, @bertje1967 , terwijl het juist een genot zou moeten zijn. Als je vooraf al met tegenzin gaat, kan het ook tegenvallen omdat je niet "vrij" bent in je doen en laten. Het kan ook zo zijn dat het juist helemaal anders wordt dan je vooraf denkt en dat je enorm geniet. Maar dat weet je pas als je gaat.

Ik zou mijn gevoel volgen en niet te veel forceren. Als je nu het gevoel hebt dat het beter is om niet te gaan, ga je niet. Komt op een gegeven moment het gevoel dat je er weer hartstochtelijk naar gaat verlangen, dan ga je dan.
Amen..
nooit iets tegen je zin doen..
de kans dat je naar de dames gaat met een kutgevoel,of de gedachte van 'ik ga maar gauw,dan ben ik er vanaf'..,dat je daar dan blij van word is nihil
dalende testosteron met de leeftijd geeft je waarschijnlijk ook zulke gedachtes..aan de ene kant wil je wel,aan de andere kant ben je eigenlijk gewoon niet geil genoeg meer om het schuldgevoel weg te duwen..
gewoon op een zijspoor zetten totdat je echt een keer zin hebt..
 
Ik ben nou 62 en ga meestal met dames die m'n dochter zouden kunnen zijn, qua leeftijd, bedoel ik. Ik ben niet (meer) gehuwd dus ik moet aan niemand daarover verantwoording afleggen.

Toen ik laatst in Wenen een paar keer naar Fun Palast ben geweest waren het meestal dames jonger dan 30 die me aanspraken om een half uurtje op kamer door te brengen. Ik hoor links en rechts dat ik er wat jonger dan 62 uitzie, maar zelfs in schemerachtig licht zal niemand me minder dan 55 schatten.

Dus "ouwe viezerik" is niet echt een criterium voor de (meeste) DVPs, of je moet al echt wanstaltig dik en onverzorgd zijn.

Maar als ik het zo hoor, heb je een probleem met het idee van vreemd te gaan op zich en zoek je eigenlijk naar een (echte of vermeende) reden om netjes thuis bij je vrouw te blijven. Dan ben je waarschijnlijk hier op het verkeerde forum. De mannen die hier posten zijn meestal min of meer overtuigde "h**renlopers" en aan hen vragen of je er goed aan zou doen niet op wandel te gaan, is bij de duivel te biechten gaan.

Mijn principe is: "doe waar je zin in hebt en waar je je goed bij voelt". Als je naar een DVP gaat en de ganse tijd speelt het idee door je hoofd dat wat je doet eigenlijk niet past, wat voor pret heb je dan? De "P" in "DVP" staat voor "Plezier", weet je wel.
 
Nou, ik zal je dit vertellen: de DVP's zien liever geile viezerikken met hun zakken vol euro's voorbij komen dan brave kerkgangers op weg naar de kerk met in hun zak alleen een bijbel, hahaha!
 
je mag nooit vergeten dat de dames je als klant zien en dus een geldezeltje zien lopen niets mis mee moet je je niet voor schamen vind ik. en het enigste waneer dames me vertellen over viezerikken zijn diegenen die blijven aandringen voor handelingen die ze niet willen doen of
" rare " fantasien hebben. (zo ooit verhaal gehoord van een man die een halfuur met zijn hoofd op haar buik lag en er over wreef) en later die dag voor haar raam bleef hangen. dat je dan als viezerik of griezel word weg gezet kan ik begrijpen .alhoewel ieder zijn fetishes heeft ga ik over mensen niet oordelen. Het probleem vind ik als hoerenloper is dat eenmaal je geproefd hebt van meerdere vrouwen je ook wel weet dat 1 vrouw niet de "ware "is. zoals met je partner kan je mentaal en fysiek goed bijeenpassen maar die slijt met de tijd....en dan lonkt de hoerenbuurt
 
Misschien was hij op zoek naar een nieuw hoofdkussen,en heeft hij bij meerdere dames proef gelegen...harde buiken en slappe buiken. ?
 
Ja inderdaad.Ik denk dat de dame liever een half uur een hoofd op haar buik heeft,dan dat ze een half uur lang,wordt uitgewoond met iemand die een kinderarm aan zijn kont heeft hangen.

Die monopoly man was beslist een makelaar,die de laatste tijd weinig verkopen had gedaan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan