Scheerstoppels of wat anders?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rintintin

Stamgast
Forumpionier
872
01/07/21
479
27
Sinds een paar maanden heb ik kleine pukkels op mn pik. Het zijn geen wratten en het lijkt op scheerstoppels. Wie herkent dit?

Ben al getest en soa vrij. Ik dacht ook aan hpv maar dit ziet er anders uit.
 

Bijlagen

  • IMG_0730.jpeg
    IMG_0730.jpeg
    139 KB · Weergaven: 184
@Rintintin ik heb dezelfde bultjes ook gehad ook net na het scheren en ook ik twijfelde. Ze zagen er wel anders dan anders uit.
Toch leek mij de inhoud van de bultjes gewoon talg.
Nu scheer ik door eerst de regio met een dettol zeep te reinigen en na het scheren de regio goed met aftershave in te spuiten. Nu heb ik ze niet meer gezien.
 
Sinds een paar maanden heb ik kleine pukkels op mn pik. Het zijn geen wratten en het lijkt op scheerstoppels. Wie herkent dit?

Ben al getest en soa vrij. Ik dacht ook aan hpv maar dit ziet er anders uit.
Synthetisch ondergoed en allergisch eraan?

Of zweet je makkelijk? Lijkt op zweetblaasjes die je ook onder je oksels of tussen je vingers kan krijgen.
 
@Rintintin ik heb dezelfde bultjes ook gehad ook net na het scheren en ook ik twijfelde. Ze zagen er wel anders dan anders uit.
Toch leek mij de inhoud van de bultjes gewoon talg.
Nu scheer ik door eerst de regio met een dettol zeep te reinigen en na het scheren de regio goed met aftershave in te spuiten. Nu heb ik ze niet meer gezien.
Dank je daar kan ik wat mee. Ik ga het proberen.

Wat de overbodige opmerkingen betreft maak ik me niet druk, dat zijn mensen die blijkbaar niets beters te doen hebben.

Synthetisch ondergoed en allergisch eraan?

Of zweet je makkelijk? Lijkt op zweetblaasjes die je ook onder je oksels of tussen je vingers kan krijgen.
Dank voor de suggesties, maar ik zweet weinig, ben niet allergisch en ik sport veel en eet matig, mn gezondheid is prima! Ik ga met dettol aan de slag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds een paar maanden heb ik kleine pukkels op mn pik. Het zijn geen wratten en het lijkt op scheerstoppels. Wie herkent dit?

Ben al getest en soa vrij. Ik dacht ook aan hpv maar dit ziet er anders uit.
Het lijken wel puistjes. Kun je ze ook uitknijpen en komt er dan pus uit?

De vraagsteller heeft naar mijn idee nergens om een beoordeling (positief of negatief) gevraagd over zijn geslachtsdeel.
De vraag is of iemand de bultjes herkent.
Naar mijn smaak is jouw opmerkingen nodeloos en zo zwak om een broeder die een serieuze vraag niet serieus te helpen.


@Rintintin ik heb dezelfde bultjes ook gehad ook net na het scheren en ook ik twijfelde. Ze zagen er wel anders dan anders uit.
Toch leek mij de inhoud van de bultjes gewoon talg.
Nu scheer ik door eerst de regio met een dettol zeep te reinigen en na het scheren de regio goed met aftershave in te spuiten. Nu heb ik ze niet meer gezien.
Ik adviseer juist NIET te scheren, totdat het echt weg is en ook NIET met aftershave aan de gang te gaan. Dat irriteert alleen maar.

Wat je ook zou kunnen doen, is zinkzalf erop smeren.
 
ff naar de huisarts denk ik ziet er ranzig uit....is hier geen medische website....de mannen hier zullen wel weer doen alsof ze dokter zijn....hahahaha
Fijn weekend allemaal en neuk ze!
 
Sinds een paar maanden heb ik kleine pukkels op mn pik. Het zijn geen wratten en het lijkt op scheerstoppels. Wie herkent dit?

Ben al getest en soa vrij. Ik dacht ook aan hpv maar dit ziet er anders uit.
Ik zie een paar genitale wratjes (condylomata). Deze kunnen zich gemakkelijk verspreiden, zeker als je je scheert. Ik denk dat de rode verheven bultjes iets hoger op de schacht ook wratjes zijn, maar lijken wat geïrriteerd door het scheren.

Ik zou even naar de huisarts gaan om het te laten zien. Deze kan het vaststellen en eventueel behandeling voorschrijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan