Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDenk dat jij er dan eentje likt met een schimmel infectieSoms haal je er van die witte brokjes uit, wat zijn dat eigenlijk?
Dacht dat het rijst wasDenk dat jij er dan eentje likt met een schimmel infectie![]()
Maar je hebt vast gelijk, mijn baard groeit niet meerDacht dat het rijst was
Ja, ik zie het als volgt: 15, 16, 17, 18 inch sportvelgjesFrommelkut vind ik nou niet zo'n complimenteuze naam. Is daar geen andere naam voor. Ik hou van de afwisseling trouwens. Er zit ook nog van alles tussenin.
Dat noemen ze himalayazoutSoms haal je er van die witte brokjes uit, wat zijn dat eigenlijk?
Maak jij er een wokkel van?Ow en 13 inch ken ook ineens 16 inch worden he![]()
Nee maak haar lustig dan zwelt de boel opMaak jij er een wokkel van?
Altijd lekker rosbief, vooral met een scheut zout, vind zij ook fijnDan doe je iets foutNiks lekkerder dat met je tongtussen het "rosbief" door
![]()
Soms haal je er van die witte brokjes uit, wat zijn dat eigenlijk?
WC papier....kut afgeveegdSoms haal je er van die witte brokjes uit, wat zijn dat eigenlijk?
Nou, ikke wel!Ik vind kutjes niet heel opwindend om naar te kijken.
Doe maar een beetje bescheiden.
Dat hoeft niet eens zo te zijn, hè. Klinkt mij veel meer als afscheiding.Op nzc forum noemen ze dat gewoon de restanten van je voorganger. Ik denk dat die kut wel is bare geneukt word
Waren dat Maria en Stephanie? Heb ook een trio gehad met ze...Stephanie was de blondere en erg gewillig maar minder aantrekkelijk. Ik vond ze ook wel ok maar helaas lijken ze helemaal gestopt.In Ter Aar deed ik eens een trio met 2 struise dames van begin 40,
De ene had een grote openstaande kut en deed ontzettend haar best om mij te verwennen
De andere had een geile blik en zo,n smal sneetje
Ik schonk toch veel meer aandacht aan het smalle sneetje ondanks dat die zich niet echt druk maakte.
Achteraf schaamde ik mij er een beetje voor maar van het smalle sneetje werd ik meer opgewonden en kwam ook in haar klaar
De mij maar een jong sneetje, waarbij je nog moet zoeken en je jezelf afvraagt of ze wel binnenste schaamlipjes heeft en je tong bijna blijft vastzitten
-----
Ja, Maria was de geilste en Stephany deed erg haar best, ze zijn beiden nog een poosje apart door gegaan .Waren dat Maria en Stephanie? Heb ook een trio gehad met ze...Stephanie was de blondere en erg gewillig maar minder aantrekkelijk. Ik vond ze ook wel ok maar helaas lijken ze helemaal gestopt.
Lijkt me sterk dat er nog een andere Stephanie in Ter Aar zit. Dus ga jij naar een struise dame met een ruime kut . die erg haar best doet . Geen slechte date maar een schoonheid is het niet.Is die Stephanie nog actief? Heb een afspraak met Stephanie in ter aar. Als de kinderen op school zijn.