Scherp sneetje of frommelkut?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Scherp sneetje of frommelkut?


  • Totaal aantal stemmers
    139
Ik heb vandaag 2 kutjes gelikt, één "scherp sneetje" en één "frommelkut". Om aan te likken vond ik de frommelkut lekkerder. Je kan overal veel beter aan en deze dame genoot er veel meer van. Bij het scherp sneetje had ik het gevoel dat de gevoelige plekjes moeilijker bereikbaar waren. Ik heb ze ook beiden geneukt zonder condoom, dan merk ik weinig verschil. Het waren trouwens geen DVP's: eentje was mijn eigen vrouw (frommelkut) en de andere was een goede vriendin van haar.
 
In Ter Aar deed ik eens een trio met 2 struise dames van begin 40,
De ene had een grote openstaande kut en deed ontzettend haar best om mij te verwennen
De andere had een geile blik en zo,n smal sneetje
Ik schonk toch veel meer aandacht aan het smalle sneetje ondanks dat die zich niet echt druk maakte.
Achteraf schaamde ik mij er een beetje voor maar van het smalle sneetje werd ik meer opgewonden en kwam ook in haar klaar
Waren dat Maria en Stephanie? Heb ook een trio gehad met ze...Stephanie was de blondere en erg gewillig maar minder aantrekkelijk. Ik vond ze ook wel ok maar helaas lijken ze helemaal gestopt.
 
Is die Stephanie nog actief? Heb een afspraak met Stephanie in ter aar. Als de kinderen op school zijn.
Lijkt me sterk dat er nog een andere Stephanie in Ter Aar zit. Dus ga jij naar een struise dame met een ruime kut . die erg haar best doet . Geen slechte date maar een schoonheid is het niet.
Vraag haar eens waar Maria gebleven is ,dat zou ik graag weten
 
Dit onderwerp doet me denken aan de vraag of je kunt bepalen of een vrouw een maagd is. Bepaalde culturen geloven inderdaad dat dit mogelijk is. Echter, dit blijkt niet het geval te zijn. Een arts kan namelijk niet aan de geslachtsdelen van een vrouw zien of ze maagd is. Het 'maagdenvlies' bestaat eigenlijk niet, en de strakheid van een vagina heeft niets te maken met de hoeveelheid seks die iemand heeft gehad, of de vorm van de vulva.
 
Terug
Bovenaan Onderaan