Schoenen en sokken op seksfeestjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PedroJ1990

Vaste klant
Forumpionier
246
18/07/21
201
1
Hoe staan jullie er tegenover? Ik had begrepen dat eigenlijk sokken en schoenen op zo'n feestjes wat beangstigen zijn naar anderen toe en uiteraard zal ook niet elke uitbater graag vuile schoenen op zijn bedden willen. Dus ik doe ze altijd wel uit.
Gisteren was ik in Club Amai en blijkbaar houden veel mensen tegenwoordig hun schoenen aan. Ik vond het prima. Maar toen iemand op mijn blote voeten trapte met zijn schoenen, ben ik ook maar mijn schoenen en sokken gaan aantrekken. Behalve voor de jacuzzie en sauna deed ik die nog uit. Op zich leek mij dat nog oké, tot dat ge met een vrouw in bed beland natuurlijk. Schoenen moeten uit van de uitbater. Maar seks met enkel sokken vind ik er zelf ook maar raar uitzien. (seks met schoenen EN sokken maar verder volledig naakt dan weer niet)
 
Als heer loop ik op blote voeten, als TV dame draag ik holdups en damesschoenen met of zonder hoge hakken :). Als ik het matras op duik gaan schoenen met hoge hakken standaard uit om de matrassen en mijn medebezoekers niet te beschadigen.
 
Laatst bewerkt:
Bij het dans gedeelte is het inderdaad beter je schoenen aan te houden. Vrouwen lopen in killer heels rond en de mannen hebben al eens een glaasje teveel op. Rip je blote voeten.
Maar eenmaal dat je naar boven gaat of naar het speel gedeelte zou ik ze uitdoen. ☺️
Zodra jij naar het speelgedeelte gaat, zorgen de mannen er wel voor dat je niks meer aan hebt...... 😘

Schoenen en sokken vind ik een absolute afknapper. Daarom draag ik zelf altijd badslippers. Heb je toch iets aan je voeten waardoor je niet in iets trapt, maar geen bescherming tegen tenentrappers. Bij het bed kun je de slippers eenvoudig uit doen.

Vrouwen zie ik het liefste op hoge hakken. Zowel naast als in het bed. :devilish:
 
Ikzelf draag altijd eenvoudige slippers op gangbangs. En de dames? Ik ben voetfetishist en heb dolgraag dat ze van die old-fashion nylons dragen. Geen stay-ups, dat is nep. Maar wel van die kousen die pas opgehouden worden door een jaretellegordeltje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan