WHEM School Juff Sanne NL Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michel851

Stamgast
269
26/12/21
166
8
Hallo heren,

Dit is normaal niet mijn type maar Sanne haar advertentie maakt me erg nieuwsgierig. Er staan veel mogelijkheden bij die ik ook erg interessant vind en wie heeft er nou niet een fantasie gehad om een van zijn juffe te pakken.

 
Geloof er geen... van. Als het echt zou zijn dan is dit (met die foto die ze erbij post) binnen de kortste keren bekend op de school.
Tjah misschien is het verhaal een lokkertje. Afgezien of het verhaal wel of niet klopt lijkt het me nog spannend om langs te gaan. Er staat inderdaad een waarschuwing op wieheeftgebeld.

Heeft iemand een prepaid nummer om het te proberen? Ik ga het niet met eigen nummer proberen 😅
 
Bijzonder een juf die 3 dagen voor de klas staat, en alle dagen de hele dag beschikbaaar is als DVP! Je mag haar zeker in de lunch pauze nemen, als zij geen pleinwacht heeft? 😆😆😆
Dacht meer tijdens de biologielessen. Kunnen de kindertjes zien hoe voortplanting in de praktijk uitziet. Je kan haar immers ook zonder rubber nemen... :LOL:
 
Laatst bewerkt:
Om één of ander reden heb ik gevoel dat de volgende twee advertenties ook van dezelfde persoon komen.

 
Lijkt mij gewoon een vrouw die weet dat sommige mannen er op kicken met de gedachte dat zij met een schooljuf een sex feestje willen hebben. Maar ja het is maar waar je in geloofd. Het is ook vaak een vorm van rollenspel zoals bijvoorbeeld een geile "stewardess".
 
Hallo heren,

Dit is normaal niet mijn type maar Sanne haar advertentie maakt me erg nieuwsgierig. Er staan veel mogelijkheden bij die ik ook erg interessant vind en wie heeft er nou niet een fantasie gehad om een van zijn juffe te pakken.

Juf die elke dag, de hele dag beschikbaar is, is werkeloos 😅
Verder lijkt haar lichaam en kleding keuze niet op een 29 jarige...Fake
 
Ik was ook erg gecharmeerd van de advertentie. Geprobeerd om een afspraak te maken. Na wat berichten kreeg ik een reactie. Ze wilde wel afspreken maar er moest wel een klein bedrag worden vooruitbetaalde worden.
Dat kon wel ze had immers een ID check gedaan op kInky en SJ.
Het kleine bedrag bleek€50,-
Hierop heb ik het gesprek beëindigt.

Doe ermee wat je wilt maar dit vertrouw ik niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan