Schrik dat ik een soa heb (hiv)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nevs

Newbie
2
27/11/23
0
ik ben afgelopen maandag naar een trans gegaan was bottom was een heel goeie ervaring, maar nadat we aletwee zijn klaargekomen en ze uit me ging
zag ik dat ze geen condoom droeg terwijl voordat we begonnen ze wel eentje aan had.

ik ben vrij nieuw in de trans wererld ben ook nog redelijk jong (26) dit was mijn 2de keer bij eentje de laatse keer was vorig jaar rond de zelfde tijd heb me nog nooit laten testen op soa's want gelijk ik zei ben nieuw in deze wereld maar ik heb nu zo een schrik dat ik hiv heb. heb rechstreeks een afspraak gemaakt met mijn huisdokter voor testen te doen maar hij heeft het heel druk en kan me pas maandag zien.

ik weet hier dus echt niks van heb wat research gedaan gezien dat je prEP kunt nemen maar moet ik dat bij de apotheek halen? alleen op voorschrift?gebruiken voor de seks? na de seks?
is ook zo gênant om dat te vragen bij de apotheek heb ook heel veel stress om naar de huisdokter te gaan om dit te vertellen omdat ik deze dokter al ken sinds ik een kind was. kan je hiv zelfs wel detecteren in het bloed na maar 1 week of moet ik langer wachten?

ik ben echt een beetje aant paniekeren maar ik vondt de ervaring zelf zo leuk en wil dit zeker nog is doen, maar ik wil gewoon de juiste voorlichtingen nemen en een beetje beter geïnformeerd zijn over dit heel soa gedoe.

Ik ben Julie van zutendaal gaan zien ze heeft bijna alleen maar positieve reviews ook op deze site maar ze was wel heel kinky, vroeg zelfs of ik een trio wou doen met een andere gast en neukt precies graag zonder condoom, iemand ervaring met haar en wetend als ze clean is?
 
Laatst bewerkt:
ook zo gênant om dat te vragen bij de apotheek heb ook heel veel stress om naar de huisdokter te gaan om dit te vertellen omdat ik deze dokter al ken sinds ik een kind was.