Schrik dat ik een soa heb (hiv)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nevs

Newbie
2
27/11/23
0
ik ben afgelopen maandag naar een trans gegaan was bottom was een heel goeie ervaring, maar nadat we aletwee zijn klaargekomen en ze uit me ging
zag ik dat ze geen condoom droeg terwijl voordat we begonnen ze wel eentje aan had.

ik ben vrij nieuw in de trans wererld ben ook nog redelijk jong (26) dit was mijn 2de keer bij eentje de laatse keer was vorig jaar rond de zelfde tijd heb me nog nooit laten testen op soa's want gelijk ik zei ben nieuw in deze wereld maar ik heb nu zo een schrik dat ik hiv heb. heb rechstreeks een afspraak gemaakt met mijn huisdokter voor testen te doen maar hij heeft het heel druk en kan me pas maandag zien.

ik weet hier dus echt niks van heb wat research gedaan gezien dat je prEP kunt nemen maar moet ik dat bij de apotheek halen? alleen op voorschrift?gebruiken voor de seks? na de seks?
is ook zo gênant om dat te vragen bij de apotheek heb ook heel veel stress om naar de huisdokter te gaan om dit te vertellen omdat ik deze dokter al ken sinds ik een kind was. kan je hiv zelfs wel detecteren in het bloed na maar 1 week of moet ik langer wachten?

ik ben echt een beetje aant paniekeren maar ik vondt de ervaring zelf zo leuk en wil dit zeker nog is doen, maar ik wil gewoon de juiste voorlichtingen nemen en een beetje beter geïnformeerd zijn over dit heel soa gedoe.

Ik ben Julie van zutendaal gaan zien ze heeft bijna alleen maar positieve reviews ook op deze site maar ze was wel heel kinky, vroeg zelfs of ik een trio wou doen met een andere gast en neukt precies graag zonder condoom, iemand ervaring met haar en wetend als ze clean is?
 
Laatst bewerkt:
ook zo gênant om dat te vragen bij de apotheek heb ook heel veel stress om naar de huisdokter te gaan om dit te vertellen omdat ik deze dokter al ken sinds ik een kind was.
Wees een vent en vertelt het verhaal aan de huisarts. Dit is een hoerenforum. Die arts heeft alles al gezien op sex gebied.
Hier ga je echt niet de juiste hulp krijgen die je zoekt.
 
ik ben afgelopen maandag
Inderdaad naar de huisarts. Wat ik je wel kan zeggen is dat een soa niet direct na de daad getraceerd kan worden in jouw lichaam. Naar gelang het soort soa heeft het meerdere weken nodig. Dus je zult nog even door moeten bijten voordat de dokter je kan testen en tot die tijd geen seks meer als je het op zeker voor anderen veilig wil houden.
 
PrEP gebruik je preventief, voordat je sex hebt. Na mogelijke blootstelling gebruik je PEP. Hiermee dien je binnen 72u te starten. Je kunt MUMC in Maastricht bellen, die hebben hiervoor een speciaal spoednummer: +3188 880 50 72. Zie ook https://www.ggdzl.nl/burgers/seksuele-gezondheid/mannen-die-seks-hebben-met-mannen/
Ik weet niet of je hiervoor in aanmerking komt als Belg, zelfs niet of je je nationaliteit/woonplaats moet delen.
Mogelijke antistoffen kunnen pas na enkele weken gedetecteerd worden.
Aansluitend op het andere advies hier: stap over je schaamte heen en contacteer je huisarts en geef met klem aan dat het een urgent spoedgeval betreft. Niet wachten. Veel succes met deze klote situatie 😐
 
Durfte je er niets van te zeggen?Je kan hier aangifte voor doen hé. Maar persoonlijk zou ik bij het het licht uitschoppen.
 
Zo kort na het contact kun je hiv nog niet terugzien bij testen. Dat kan dan alleen als er een acute besmetting is, dan heb je ook symptomen zoals algehele malaise, hoofdpijn, koorts, lichtschuwheid, lymfadenopathie, moeheid, pijn achter de ogen, spierpijn, zere keel, diarree, perifere neuropathie en maculopapulaire huiduitslag.

Ik herken je gevoel wel, elk hoestje of pijntje lijkt nu een symptoom. Ga naar de huisarts, stap over je schaamte heen en vertel het verhaal. Doe de benodigde tests op de juiste momenten, je arts zal je wel kunnen vertellen wanneer welke test van toepassing is.
Helaas begint nu dus wel een periode van een aantal weken onzekerheid, maar mooier kan ik het ook niet maken.
 
Ben bij de dokter van wacht op het moment, zal jullie op de hoogte HOUDEN.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben bij de dokter van wacht op het moment, zal jullie op de hoogte houwden.
Je moet idd 2 dingen doen;

1. Pep kuurtje, zou geen probleem moeten zijn om die te krijgen
2. Aangifte. Is strafbaar als zonder conscent zc is geneukt. In nl al rechtszaken over geweest
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan