• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

SDC

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

heetgeval5

Wandelaar
41
30/01/22
29
4
Omdat ik niet weet waar dit moet komen vermoed ik hier..

Dus wat is dit nu precies? ik heb me al ooit vorig jaar aangemeld en kon hierop niks doen (betalen) , enkele weken geleden mail gehad voor gratis proefperiode van 2 weken, gedaan maar kon ook nog altijd niet te veel (moest voor bepaalde zaken toch betalen)

Is dit een goede site voor single mannen, voor feestjes te vinden (gb) of is beter op Fetlife,

Wou dit op voorhand weten voor alleer ik een abbo neemt

Deel jullie mening en ervaring hier mee ;)

Ik zelf zit ook op sdc! Je merkt dat veel koppels hun profiel hebben afgeschermd voor single mannen. Die zijn vaker op zoek naar een vrouw of ander stel.

Ik gebruik SDC enkel om aan te kondigen of ik naar een club ga. Als je als single man een profiel hebt heb ik een paar tips:
Zorg voor duidelijke foto's,
Een goed beschreven bio. (Niet van we zien wel)
En als je een koppel of vrouw aanspreekt, ben respectvol! Dan heb je de meeste kans van slagen.

Ik kan FL en SDC niet met elkaar vergelijken, FL is meer kink en bdsm gericht, SDC is meer swingen!

Vandaag een account zonder te betalen gestart om een beetje te oriënteren maar ben iig niet gelijk onder de indruk vd interface en dus nogal onduidelijk allemaal.
Ik las hierboven dat iemand een proefperiode v 2 weken had; ik heb geloof ik maar 3 dagen en dat gaat niet gebeuren met wat ik totdusver heb gezien.

Wellicht dat ik het nut ervan later zal zien want dat had ik ook met FL; had die account iets v 3 jaar geleden gestart en begin er nu pas een beetje gebruik v te maken dus wie weet.

Wat wel handig kan zijn is dat het internationaal is en ik geregeld in Barcelona zit dus wellicht dat ik leuke gangbangs/orgies kan vinden via sdc.

Ik denk dat SDC vooral interessant is eens je relaties hebt kunnen leggen in de swingerswereld. Als koppel xx dan bevriend is met jou zal koppel yy ook sneller geneigd zijn om dat te doen en vrouw zz kan zich dan ook makkelijker een idee vormen van hoe jij jou gedraagt binnen het wereldje.

Een account zo op zich is dus niet veel waard, maar het geeft je de kans om "voor jou te spreken" mits je er wat werk in stopt.

Wij staan als stel al sinds 2009 op SDC en voor stellen werkt het heel goed. Echter net als op alle vergelijkbare sites is er een overvloed aan single mannen waarvan de meesten verwachten even snel te kunnen scoren.
De meeste stellen zoeken inderdaad niet een man erbij dus dan wordt de spoeling nog dunner. Het is en blijft voor de single mannen dus net als op de andere sites moeilijk

Precies zoals Suusje91NL zegt. Wat kan helpen is een duidelijk respectvol profiel met leuke foto's en geen dickpics. Wees rustig en respectvol in je communicatie. Kijk eerst mee in de chatbox voordat je meepraat. Geef nette complimentjes. Dan leren ze je kennen en maak je meer kans.

Het is dus geen site voor een snelle wip. Contacten opbouwen kost tijd .. net als in real life. Het is geen kinky

Terug
Bovenaan Onderaan