Second Love of DVP?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kurdy

Stamgast
385
27/08/23
644
13
Afgelopen jaren ben ik gaan realiseren dat ik niet alleen de sex mis in mijn huwelijk, maar ook een maatje om goed mee te praten en samen dingen te beleven. Mijn vrouw is een huismus en ik moet altijd weg. Ik krijg mijn vrouw ook niet zover om samen op pad te gaan. Fietsen, museum, terrasje… maar eigenlijk houd het daar op.

Ik hou van de dames die ik bezoek en zou ze het liefst meenemen naar bijvoorbeeld een concert, maar je weet dat dat niet kan behalve als je ervoor betaald. Een echte vriendin zal ze nooit zijn.

En dus dacht ik na een relatie van meer dan 30 jaar, laat ik eens op zoek gaan naar een Second Love. Ik wil een minnares waarmee ik geweldige sex kan hebben EN waarmee ik gezellig op stap kan gaan.

Eerst maar begonnen met secondlove.nl in de afgelopen 2 maanden ben ik niet verder gekomen dan een paar goede gesprekken over het leven. Het voelde erg goed toen ik met een dame geweldig veel overeenkomsten bleek te hebben. Veel app contact gehad maar ook telefonisch goede gesprekken gehad. Op een gegeven moment appte ze mij om te vertellen dat ze geil was geworden van onze gesprekken. Op de vraag of ze met zichzelf had gespeeld kreeg ik een leuke foto doorgestuurd. Uiteindelijk gaf ze aan de vlinders niet te voelen en beëindigde ze onze opkomende vriendschap. We hebben elkaar netjes bedankt voor de aandacht die we aan elkaar hebben geschonken en dan… alles wordt geblokkeerd, je wordt compleet verbannen uit haar leven.

Inmiddels raak ik eraan gewend dat in deze egocentrische wereld het ieder voor zich is en in deze anonieme manier van daten men respectloos met elkaar omgaat. Ben je lekker op dreef, stuur je je foto door, je bent mijn type niet, blokkade en je hoort niets meer.

Uit de gesprekken die ik heb gehad met een aantal dames, blijkt dat de "gewone" man weinig kans van slagen heeft via een dating app. Sommige vrouwen krijgen 20 berichten van mannen per dag. Voor vrouwen is een datingsite een snoeppot. Zij hebben alle macht. Succesvolle mannelijke ondernemers in de leeftijd van 40-45 jaar hebben de voorkeur bij de dames.

Dus tot op heden nog geen succes, komende maand dus gewoon naar RVP voor een date met een DVP. Om geld gaat het niet… ik denk dat ik bij een minnares waarschijnlijk net zoveel kwijt zal zijn als bij DVP bezoek.

Deze maand had ik bij DVP bezoek mijn allerlekkerste vrijpartij ooit. Dus de stand tot op heden:

Minnares 0 - DVP 1…

Wordt vervolgd…

Vooraf een disclaimer: mijn oprechte excuses aan eventueel meelezende dames. Dit kan vrouwonvriendelijk over gaan komen, zo is het niet bedoeld. Women are fucking amazing!

Ik wil een minnares waarmee ik geweldige sex kan hebben EN waarmee ik gezellig op stap kan gaan.
Sluit lekker achter aan in de rij zou ik zeggen.
Dat willen bijna alle mannen. En de vrouwen weten dat ook wel hoor.

Zelf heb ik nog nooit op een dating site gekeken, maar van de vriendinnen/vrouwelijke kennissen die ik heb en over het fenomeen dating spreek hou ik het volgende beeld over:
Een groot deel van de vrouwen op datingsites (en dan met name Second Love) zijn huismutsen die eigenlijk DVP-ambities hebben, maar het niet aandurven omdat ... (vul de tig redenen maar in). Ze hebben een oordeel over DVP's, maar zelf ontberen ze de ballen.
Ze lachen zich een breuk om al die 'stumperds' (niet mijn tekst) die zich in allerlei bochten wringen om maar in het gevlei te komen bij de schaarse dames. Alle fatsoensnormen gaan overboord, want er staan werkelijk virtuele dranghekken opgesteld om de heren in de rij te zetten voor die paar dames.
Het is een vies woord, maar velen zijn gewoon aandachtsho.ren die helemaal niet van plan zijn om ooit te gaan daten, maar omdat manlief voor de buis hangt voetbal te kijken, kruipen zij achter de computer om aandacht te krijgen.

In mijn optiek moet je om dat plannetje van jou kans van slagen te laten hebben zelf de boer op. Vrouwen ontmoeten op plekken die in jouw plaatje passen, dan heb je in ieder geval alvast de eerste interesse gemeen.
Maar waarschijnlijk ben je (net als ik en vele anderen hier) verpest omdat die DVP's zo mooi en lekker zijn en the real world soms vies kan tegenvallen 😂

Overigens wil ik niet oordelen en tot nu toe begreep ik jouw teksten altijd wel, maar deze snap ik niet:
Afgelopen jaren ben ik gaan realiseren dat ik niet alleen de sex mis in mijn huwelijk, maar ook een maatje om goed mee te praten en samen dingen te beleven. Mijn vrouw is een huismus
Wordt het niet tijd om zelf die vervelende conclusie te gaan trekken?

Wordt het niet tijd om zelf die vervelende conclusie te gaan trekken?
Nee, ik accepteer deze situatie. Het is geen scheiding waard. Er wordt goed voor mij gezorgd thuis. En ik denk dat met de vrijheid die ze mij geeft het mogelijk is een second love en/of DVP bezoek te combineren.

En ja, ik ben bang dat je gelijk hebt over vrouwen op datingsites. DVP's zijn over het algemeen een stuk meer respectvol dan jouw benoemde aandachtshoeren.

Ik ken DVP's die het daten wel leuk vinden en hun werk ervan hebben gemaakt, want waarom zouden ze het gratis doen.

Voor vrouwen is een datingsite een snoeppot. Zij hebben alle macht. Succesvolle mannelijke ondernemers in de leeftijd van 40-45 jaar hebben de voorkeur bij de dames.
Tsja... Heb persoonlijk met dat soort sites nog niet bezig gehouden. Maar... zoals je zelf zegt... voor (de meeste?) vrouwen is dit dus hun 'snoeppot'!

En onze snoeppot zijn natuurlijk de privéhuizen... en sites als Redlights!

Als je leuke vriendin zoekt kan je vast beter aansluiten bij een sportclub... vrijwilligerswerk of een andere sociale bezigheid. Kom je wellicht vanzelf bij personen terrecht met gemeenschappelijke interesses!

Sluit lekker achter aan in de rij zou ik zeggen.
Dat willen bijna alle mannen. En de vrouwen weten dat ook wel hoor.
Kennelijk heb ik de hoofdprijs gewonnen. Goede relatie, en na meer dan 35 jaar samen zijn nog steeds spetterende seks.

Wat ik niet snap is dat er mensen hopen dat naar vele jaren nog dingen positief veranderen. Dit gaat zo niet werken.

Natuurlijk wordt je leven iets minder intensief, niet meer iedere avond/ iedere week tot in de kleine uurtjes feest vieren, maar als je iemand hebt die alleen maar achter de geraniums wil zitten terwijl nog wel iets wilt ondernemen dan komt het moment dat je het bespreekt.

@Kurdy wil zijn relatie behouden, maar graag nog een minnares bij voor zowel seks als ook andere zaken.

In mijn wereld betekent dit dat je bang bent je vrouw te verlaten. Want een extra vrouw voor de seks - zoals in mijn geval anaal want dit wil mijn vrouw niet - is prima. Maar als er zowel op seksueel vlak als ook in de relatie niets meer overeen komt, dan is het trekken aan een dood paard.

Afgelopen jaren ben ik gaan realiseren dat ik niet alleen de sex mis in mijn huwelijk, maar ook een maatje om goed mee te praten en samen dingen te beleven. Mijn vrouw is een huismus en ik moet altijd weg. Ik krijg mijn vrouw ook niet zover om samen op pad te gaan. Fietsen, museum, terrasje… maar eigenlijk houd het daar op.

Ben je niet gewoon een keer het gesprek aangegaan met elkaar hierover? Misschien een keer relatie therapie met zijn 2en? En dan niet een keer vragen, maar wel met enige nadruk dat je dit echt wil doen.

Je hebt al eerder posts gedaan over een DVP waar je helemaal obsessief van word, en nu ga je voor een soort vervangende vriendin, waarvan je krijgt wat je thuis niet hebt.
Ik hou van de dames die ik bezoek en zou ze het liefst meenemen naar bijvoorbeeld een concert, maar je weet dat dat niet kan behalve als je ervoor betaald. Een echte vriendin zal ze nooit zijn.

En dus dacht ik na een relatie van meer dan 30 jaar, laat ik eens op zoek gaan naar een Second Love. Ik wil een minnares waarmee ik geweldige sex kan hebben EN waarmee ik gezellig op stap kan gaan.

Inmiddels raak ik eraan gewend dat in deze egocentrische wereld het ieder voor zich is en in deze anonieme manier van daten men respectloos met elkaar omgaat. Ben je lekker op dreef, stuur je je foto door, je bent mijn type niet, blokkade en je hoort niets meer.

Uit de gesprekken die ik heb gehad met een aantal dames, blijkt dat de "gewone" man weinig kans van slagen heeft via een dating app. Sommige vrouwen krijgen 20 berichten van mannen per dag. Voor vrouwen is een datingsite een snoeppot. Zij hebben alle macht. Succesvolle mannelijke ondernemers in de leeftijd van 40-45 jaar hebben de voorkeur bij de dames.

Ik ga dingen zeggen die je niet leuk zult vinden, maar dit is een oprecht gemeend advies:
Boos op de ''harde'wereld'' zijn en op de vrouwen zelf dat een ''gewone man'' geen kans van slagen heeft gaat je in ieder geval niet verder helpen. Daar ga je geen indruk mee maken en creer je niks mee. Wij mannen denken rationeel, vrouwen emotioneel. Denken vanuit een slachtofferrol gaat je niet helpen.

Verder erop induikend, een second love is niet een oplossing voor je behoefte. Dit is iets voor aan de oppervlakte en lost wat daaronder zit niet op.

Een minnares\secondlove\dvp gaat het niet voor je oplossen.
Ik dacht ook een keer met een dvp prive afspraken te doen, maar dat viel vies tegen.

Je behoeftes liggen duidelijk uiteen ten opzichte van je partner al een hele lange tijd.
Je zal naar mijn mening een keuze moeten gaan maken. Wil je blijven door modderen in een ongelukkige relatie of ga je keuzes maken en voor jezelf kiezen? Dan zul je ook het (ongemakkelijke) harde gesprek misschien thuis moeten gaan voeren

Je bent nu naar mijn idee al langer aan het trekken aan een dood paard, en je wil dweilen terwijl je de lekkages moet gaan oplossen

Laatst bewerkt:
Ik herken veel in je verhaal, maar mis één ding, wat ik wel nodig heb om me echt een beeld te kunnen vormen: wat is er nog in jullie relatie dat jullie wél bindt? Mijn situatie qua relatie lijkt op de jouw. Andere interesses bijvoorbeeld, ook mijn vrouw is een huismus, terwijl ik in de jaren '90 ben blijven hangen en sinds kort weer dansavonden met alternatieve rockmuziek bezoek, samen met een collega (een dame, maar aantrekkingskracht is er verder niet).

En ik vrees dat ik de monogamie gewoon niet in mijn DNA heb zitten. Ik zie ook het probleem niet van seks buiten mijn huwelijk, omdat het niets afdoet aan mijn gevoel van verbinding met mijn vrouw.

Er is heel veel dat mijn vrouw en mij bindt. Dat ligt echter helaas niet meer op het seksuele vlak, om een aantal redenen is de seks er nu weinig. Maar onze verbinding zit echt in het elkaar door en door kennen en aanvoelen. Sommige mensen zullen zeggen dat ons huwelijk daarmee een soort vriendschap is geworden, maar het gaat echt dieper dan gewone vriendschap. Daar ben ik heel gelukkig mee en het maakt dat scheiden niet in me opkomt.

Maar ik mis de seks wel, dus daarom zijn daar de DVP's. En ik denk ook weleens aan zoiets als SecondLove. Maar mijn vrouw wil echt niet dat ik zoiets doe. En ik wil open kaart met haar blijven spelen en met het feit dat ik DVP's bezoek kan zij leven. Een DVP is op haar best een surrogaatminnares. Sommigen kunnen die rol verrekte goed invullen. Maar surrogaat blijft het natuurlijk wel, maar dat accepteer ik. Het is zoals het is en ik mag me al gelukkig prijzen dat ik mag wandelen.

Maar ik ben wel benieuwd wat het is dat jullie wél bindt.
@Kurdy wil zijn relatie behouden, maar graag nog een minnares bij voor zowel seks als ook andere zaken.In mijn wereld betekent dit dat je bang bent je vrouw te verlaten. Want een extra vrouw voor de seks - zoals in mijn geval anaal want dit wil mijn vrouw niet - is prima. Maar als er zowel op seksueel vlak als ook in de relatie niets meer overeen komt, dan is het trekken aan een dood paard.
Ik geloof wel zeker in polyamoureuze relaties waarin je verschillende behoeftes van jezelf bij verschillende mensen kwijtkunt. Ik denk dat dit veel sukkelende relaties kan redden.
Maar ik mis in Kurdy's verhaal nog iets, wat ik wat ik graag wil weten, nl wat hem voor zijn gevoel wél bindt aan zijn vrouw. Er moet nog wel iets zijn. Want als er echt niets meer is, dan is het wat jij aangeeft: trekken aan een dood paard.

Nee, ik accepteer deze situatie. Het is geen scheiding waard. Er wordt goed voor mij gezorgd thuis. En ik denk dat met de vrijheid die ze mij geeft het mogelijk is een second love en/of DVP bezoek te combineren.

Wouw.. dus je wilt je vrouw voor je laten blijven zorgen en ondertussen haar bedonderen met een ander. Geen scheiding, maar een seksloos leven met iemand die alles voor je doet en je vertrouwt en bij iemand anders je seksleven opkrikken ( wel of niet betaald, het liefst natuurlijk gratis ).

Maar goed.. als je vrouw het prima vindt, omdat je netjes toestemming hebt.. wie ben ik om daarover te oordelen. Mits je natuurlijk toestemming hebt, anders blijf ik bij mijn eerste alinea. En dat is dan best een rotstreek. Zo geef je je vrouw geen kans om een ander, en wie weet beter, leven te hebben zonder een veredelde poetsmadam te zijn voor jou.

Nogmaals, wouw.

Wouw.. dus je wilt je vrouw voor je laten blijven zorgen en ondertussen haar bedonderen met een ander. Geen scheiding, maar een seksloos leven met iemand die alles voor je doet en je vertrouwt en bij iemand anders je seksleven opkrikken ( wel of niet betaald, het liefst natuurlijk gratis ).
Ja, ik ben heel benieuwd wat dat 'zorgen voor' nou precies inhoudt voor Kurdy. Ik mag toch hopen dat dit toch wat verder gaat dan koken en stofzuigen. Dat is bij mijn relatie zeker wel het geval.

Zoals ik boven al aangaf: wat bindt hen nog wél?

Hoe werkt die secondlove ik neem aan dat je geen foto's van de vrouwen op de site ziet aangezien ze het stiekem doen. Ik vraag me ook af of de site überhaupt betrouwbaar is dus geen nep profielen of iets dergelijks.

Kennelijk heb ik de hoofdprijs gewonnen. Goede relatie, en na meer dan 35 jaar samen zijn nog steeds spetterende seks.
Daar ben ik oprecht blij voor je.
Maar ik reageerde op het feit dat TS een minnares wilde waarmee hij al die zaken kan doen. Dus náást zijn vrouw. En dat willen er velen volgens mij. Althans mannen die in een langdurige relatie zitten. Die site waar hij het over heeft heet immers niet voor niets secondlove.
Je behoeftes liggen duidelijk uiteen ten opzichte van je partner al een hele lange tijd. Je zal naar mijn mening een keuze moeten gaan maken.
Mee eens. Daar refereerde ik ook aan met het trekken van die vervelende conclusie.

Ik heb geleerd op deze site niet te snel te oordelen. Iedereen heeft hier zo zijn eigen beleving van sex, relaties en vreemdgaan. Daar ga ik niet over.

Maar ik kan ook wel deels met Joke meegaan over de poetsmadam-vergelijking. Hoewel dat natuurlijk ook iets is tussen Kurdy en zijn 'geliefde' (als dat woord nog van toepassing is).

Als er te weinig is wat ze aan elkaar bindt, dan kan liefde ook loslaten betekenen in dit geval...

hou ik het volgende beeld over:
Een groot deel van de vrouwen op datingsites (en dan met name Second Love) zijn huismutsen die eigenlijk DVP-ambities hebben
hoe kom je daar nou bij, ik vind die gedachten zelfs een beetje vrouwonvriendelijk. Ze willen misschien een fuckbudy ,maar om nou te zeggen dat ze dvp ambities hebben is te gek voor woorden,

hoe kom je daar nou bij, ik vind die gedachten zelfs een beetje vrouwonvriendelijk. Ze willen misschien een fuckbudy ,maar om nou te zeggen dat ze dvp ambities hebben is te gek voor woorden,
hahaha.... "te gek voor woorden".
Grote woorden, maar ik had al gedisclaimerd m.b.t. vermeende vrouwonvriendelijkheid, zo is het niet bedoeld.
Het is overigens niet perse mijn mening, maar het beeld wat ik overhoud als ik mijn oor te luisteren leg.

Ze fantaseren wellicht over 'wilde sex zonder verdere verplichtingen'...
Dus... niet echt zo verschillend van ons dan!
Precies dat, en dan verder fantaseren over betaling of andere diensten/cadeautjes/snoepreisjes in return... waar doet me dat toch aan denken? Maar dan wel neerkijken op DVP's, want 'vies'.

Mijn excuses @Fausto als ik u heb ontriefd. Verder geen discussie of eyerolls waard

Hoe werkt die secondlove ik neem aan dat je geen foto's van de vrouwen op de site ziet aangezien ze het stiekem doen. Ik vraag me ook af of de site überhaupt betrouwbaar is dus geen nep profielen of iets dergelijks.
heb je wel eens een profiel aangemaakt op een datingsite?
Moet je gewoon eens een keer doen, paar leuke foto's er op zetten van je zelf. en een leuke profieltekst en dan gewoon even de reacties afwachten

Je valt met je 40 jaar wel in de doelgroep van 40 -45 jarige waar de topicstarter over schreef. Bovendien heb je geen kinderen (dat is een aanname)wat altijd een pluspunt is.

Je hebt niks te verliezen. Ik heb er zelf ook leuke (sex) contacten aan overgehouden.

We schieten op met de zelfkennis (niet kwaad bedoeld). Eerst zocht je sex. Dan werd je verliefd op een sexdame. Je bleef ontkennen dat je iets anders zocht. Dan hadden we de hele psychopaat-vraag. En intussen ben je toch al zo ver dat je zegt sex én gesprekken e.d. mist.
Het ideale zou wellicht zijn dat je vrouw je beste vriendin wordt en je sex/diepgang ook thuis vindt? Maar ja, realistisch is dat wellicht niet. En kwijt wil je haar/de zekerheid ook niet....
Good luck anyway

Ik denk dat het je goed zal doen Kurdy om eens met een psycholoog te praten ipv hier op een forum, met dvp's en seksverslaafde wandelaren. Ons advies is waarschijnlijk niet het beste wat je op de markt kunt vinden😂 ik kom op deze site om reviews te lezen en daardoor dvp's te bezoeken en mn ervaringen te delen

Ik denk dat het je goed zal doen Kurdy om eens met een psycholoog te praten ipv hier op een forum, met dvp's en seksverslaafde wandelaren. Ons advies is waarschijnlijk niet het beste wat je op de markt kunt vinden😂 ik kom op deze site om reviews te lezen en daardoor dvp's te bezoeken en mn ervaringen te delen
Het pasklare antwoord op een probleem dat vele malen diepere lagen heeft dan we hier kunnen lezen, dat zal Kurdy hier inderdaad niet krijgen. Ik hoop dat hij zich dat wel realiseert.
Persoonlijk vind ik dit platform wel prettig om over het wandelen zelf te praten, want het is en blijft een taboe. Ik moet mijn ei soms ook kwijt over dingen. Maar ik hoed me voor te hoge verwachtingen. Dit platform is geen vervanging voor een relatietherapeut. Verre van dat.

Terug
Bovenaan Onderaan