WHEM Secret lover Schiphol

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
PS Geen antwoord is geen interesse van mij kant en zolang mijn advertentie online staat heb ik je nog niet gevonden. Wil je mij ontmoeten stuur dan een leuke mail en je krijgt altijd reactie terug

Tsja, haar ad lezend ben je haar type niet. Gezien de hele tekst in de ad en geen foto's zou ik mij daar zelf ook niet heel veel zorgen over maken en doorzoeken naar iets anders, keus genoeg en waarschijnlijk beter dan dit :)
 
Ik ben al een tijdje opzoek naar een rijpe mature vrouw, voor een vast contact, met bij voorkeur de Nederlandse nationaliteit.

Ik ben jaren lang bij Jacky geweest, zij adverteerde met Delft maar zat daar een klein stukje vandaan.

Ik ben zo vaak teleurgesteld door oost Europese en zuid. Amerikaanse dames dat ik daar echt klaar mee ben.
Dus ik had zo'n vermoeden dat deze dame in mijn zoekprofiel past
 
Dank je. Ik hoop het ook echt. Ik zoek vooral echt een dame voor vast contact omdat er dan na een tijdje meestal meer mogelijk is op sexgebied dan dat je elke keer naar een andere dame ga.

Ik mis Jacky nog steeds enorm in ieder geval….😩😩
 
Zou me niet teveel blindstaren op deze dame. Op Kinky kan je best OK filteren op leeftijd en gebied. Zijn meer hondjes die fikkie heten en het kunstje ook en waarschijnlijk beter kunnen. Je focust je nu op een ad zonder foto?
Succes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan