Recensie Seemaxoxo, Venlo 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HINDOESTAANSE4EVER

Stamgast
Forumpionier
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/wil-lekker-pijpen-en-geneukt-worden_7655774
Totale kosten (in euro)
600
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben net weer thuis. Ik was weer eens naar venlo geweest voor de kleine prachtige seema ik had weer eens zin om te neuken. Ik gaf seema haar geld voor vier uurtjes we trokken onze kleding uit en we gingen ons beiden even lekker wassen. toen we lekker fris waren zijn we op bed gegaan en begon seema me heerlijk diep te pijpen. Soms moest ze even kokhalzen maar seema ging lekker door. Toen mijn lul eenmaal keihard was ging seema op haar rug liggen en ik spuude een flinke kloter op haar kutje. Ze trok haar schaamlipjes open ik trok mijn voorhuid naar achteren en ik drukten mijn lul in een keer totaal bij seema naar binnen. Ik deed haar benen om mijn bovenarmen heen en ik begon haar te neuken. Mijn zak kletsten tegen haar kontje aan en seema begon natter en natter te worden. Ik voelden hoe seema haar nagels diep mijn rug in drukten ze begon luidkeels te kreunen en met een gigantische explosie spoot ik seema vol. Seema moedigde me aan om lekker door te blijven gaan met neuken. Terwijl ik door ging keek ik naar mijn met sperma besmeurde lul seema trok me naar haar toe en we gingen tongzoenen. Seema verluisterde heel zachtjes spuit me nog een keertje vol seema had het nog maar net gezegd en ik spoot haar al vol. Seema haar prachtige donker bruine ogen draaide weg en ze kwam zelf ook klaar. Nog even door blijven gaan tot mijn met spema besmeurde lul slap uit seema's kutje glee. Ik ging naast seema liggen en ze begon mijn overgevoelige lul schoon te sabbelen. Elke beweging die ze met haar mond maakten voelden zo erg lekker. Toen mijn lul totaal weer schoon was gesabbeld door seema ging ze zich zelf even wassen. Daarna even wat gaan drinken samen en we updaten elkaar over ons leven. Toen ons blekje leeg was zijn we weer naar seema's slaapkamer gegaan. Seema ging op haar rug liggen met haar benen wijd en ik spuude weer een flinke kloter op haar kutje. Ik trok mijn voorhuid naar achteren en ik drukten mijn lul weer diep in seema's kutje. Seema deed haar benen om me heen en we zijn zeer nat gaan tongzoenen. Ik deed er alles aan om niet snel klaartekomen maar seema's kutje in combinatie met het tongzoenen hadden al snel gewonnen en ik spoot haar vol. Ik kwam omhoog en ik pakte seema's enkels vast en ik deed haar voetjes op elkaar. Wiebel met je teentjes zei ik en ik stopten ze in mijn mond en ik kwam met een harde bruul klaar in seema's kutje. Nog een tijdje door blijven sabbelen aan haar teentjes tot mijn lul slap uit seema's goed gevulde kutje glee. Ik ging naast seema liggen en ze begon mijn lul schoon te sabbelen wat voelde dat lekker aan zeg niet normaal meer. Seema ging haar kutje wassen en we zijn een blikje gaan drinken. Toen we beiden ons blekje leeg hadden zei ik dat ik genoeg was klaargekomen. De rest van de 45 minuten die nog over was hebben we lekker liggen knuffelen. Daarna mijn lul gaan wassen en ik ging weer richting rotterdam.
 
Heb haar 2 jaar geleden bezocht. Een afspraak maken ging moeizaam per mail.
Het is bij een eenmalig bezoek gebleven omdat het mij enorm is tegen gevallen.
Ze is de afspraken nagekomen maar geen enkele passie . Het was vrij passief van haar kant.
 
Heb ondertussen al een tijdje geleden met Seema afgesproken (2j terug). Standaardtarief is 150€, ook al wil je maar een halfuurtje. Na even heen en weer mailen, uiteindelijk afgesproken. Ze ontvangt bij haar thuis, ze had een overall aan toen ik binnenkwam. Er was wel een felle zweetgeur aanwezig.

Wat me opviel is dat ze niet lijkt op de getoonde foto's, reken er gemakkelijk 30kg bij en zeker 5j ouder (richting 35?). Ze is vrij mollig en erg klein (gok 1m50?). Maarja, de nood was hoog en ik stond al aan de drempel.

Ze neemt wel initiatief, het pijpen was standaard, het neuken was niet aangenaam omdat ze voortdurend klaagde dat mijn pik niet paste en haar vagina zou scheuren, terwijl ik gemiddeld geschapen ben. Uiteindelijk dus nog niet eens aan anaal spel gekomen, heb me door haar laten klaarpijpen. Dit was zonder condoom en klaarkomen in mond. Vingeren deed ze moeilijk over. Duur spelletje en voldoende reden om niet terug te gaan (150€ voor een pijpbeurt en een paar keer stoten). Al is het alleen maar omwille van het gewicht waar ik geen liefhebber van ben.

Tongzoenen was ook niet fijn omdat ze niet fris was.
 
Laatst bewerkt:
Heb ondertussen al een tijdje geleden met Seema afgesproken (2j terug). Standaardtarief is 150€, ook al wil je maar een halfuurtje. Na even heen en weer mailen, uiteindelijk afgesproken. Ze ontvangt bij haar thuis, ze had een overall aan toen ik binnenkwam. Er was wel een felle zweetgeur aanwezig.

Wat me opviel is dat ze niet lijkt op de getoonde foto's, reken er gemakkelijk 30kg bij en zeker 5j ouder (richting 35?). Ze is vrij mollig en erg klein (gok 1m50?). Maarja, de nood was hoog en ik stond al aan de drempel.

Ze neemt wel initiatief, het pijpen was standaard, het neuken was niet aangenaam omdat ze voortdurend klaagde dat mijn pik niet paste en haar vagina zou scheuren, terwijl ik gemiddeld geschapen ben. Uiteindelijk dus nog niet eens aan anaal spel gekomen, heb me door haar laten klaarpijpen. Dit was zonder condoom en klaarkomen in mond. Vingeren deed ze moeilijk over. Duur spelletje en voldoende reden om niet terug te gaan (150€ voor een pijpbeurt en een paar keer stoten). Al is het alleen maar omwille van het gewicht waar ik geen liefhebber van ben.

Tongzoenen was ook niet fijn omdat ze niet fris was.
Een recensie plaatsen over twee jaar geleden heeft mijn inziens weinig meer waarde
 
Een recensie plaatsen over twee jaar geleden heeft mijn inziens weinig meer waarde
Tsja, ik ontdekte dit forum ook nu pas... Als ik geweten had dat dit eerder had bestaan, had ik misschien nooit bij Seema een bezoekje gebracht ;). Of mijn eerste wandelervaring niet bij de wallen (Antwerpen) gehouden (erg slecht bevallen).

Het is niet zo dat ik tig wandelervaringen heb meegemaakt waardoor ik de ervaringen niet meer kan onderscheiden van elkaar. Ik weet nog zeer goed hoe mijn afspraak met Seema is verlopen, dus kan er maar anderen mee helpen :).
 
Ik ben er vorig jaar geweest. Heel eventjes dan. Het is de eerste keer in m'n hele wandelde bestaan geweest dat ik me omgedraaid heb. Ze stuurt een foto waar ze al behoorlijk fors op is maar die kan er nét mee door, gaf haar nog het voordeel van de twijfel. In werkelijkheid is ze vervolgens nog eens 2 keer zo dik.
 
Ik heb ze beide bezocht nog voordat ik dit forum kende... als je van volle hollandse vrouwen houdt dan zou ik Nannie kiezen. ze heeft cupje F en een lekker vol lichaam, Als je van Indonesisch houdt dan Seema ze heeft cupje D met lekkere stijve tepels en een wat mollig lichaam maar zij doet bare dates, ik vond ze beide erg lekker maar smaken verschillen 🙃
 
Ik heb ze beide bezocht nog voordat ik dit forum kende... als je van volle hollandse vrouwen houdt dan zou ik Nannie kiezen. ze heeft cupje F en een lekker vol lichaam, Als je van Indonesisch houdt dan Seema ze heeft cupje D met lekkere stijve tepels en een wat mollig lichaam maar zij doet bare dates, ik vond ze beide erg lekker maar smaken verschillen 🙃
Thanks voor je reactie, ik prefereer degene met een grote ass, zal dus Nannie worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan