Seksbios, Alkmaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

poeltje

Vaste klant
Forumpionier
182
01/07/21
10.174
1
hallo heren weet iemand of de sex bioscoop in alkmaar op de laat nog iets voorstelt
ik lees er hier helemaal niets over dus ik denk dat het niet zoveel voorstelt hoewel ze ook apparte zaaltjes hebben dacht ik
graag hoor ik iets van jullie want het lijkt mij wel een keer leuk om te proberen maar wel voor hetero mannen
 
Het stelde jammer genoeg niet zo veel voor ook nog nooit 1vrouw gezien daar en bijna altijd oudere half geklede mannen ik ben meestal de enigste naakte daar en meestal proberen ze je ongevraagd te pakken ook en dan komen er gelijk meer toeschouwers bij jammer dat er niets meer is hier in de buurt een andere plek of privé personen

//Mod edit, gelieve je dickpicks voor jezelf te houden, dit is de 2de die ik verwijder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo ik ben zeker geen Alkmaar kenner maar ben een paar keer toen ik in Alkmaar was daar binnen gelopen om te ervaren of het iets voor mij was maar was de enige naakte en werd vaak ongevraagd aangetast maar voor de prijs hoef je het niet te laten maar viel me een beetje tegen en is eigenlijk klein ik ben 1keer in Roxy in Haarlem geweest dat was veel leuker maar had toen helaas maar 30minuten tijd en de volgende keer dat ik wilde gaan was hij gesloten jammer genoeg
 
Je kunt daar films kijken in verschillende zaaltjes waar jouw voorkeur naar uitgaat en dat kan je gekleed of gedeeltelijk ontkleed of naakt doen wat je wilt en natuurlijk hoe bloter hoe sneller er iemand bij komt zitten en als je dat wilt ook sexs hebben ik ben er vanmiddag en in principe naakt en wacht af hoe het gaat lopen
Martin
 
Het stelde jammer genoeg niet zo veel voor ook nog nooit 1vrouw gezien daar en bijna altijd oudere half geklede mannen ik ben meestal de enigste naakte daar en meestal proberen ze je ongevraagd te pakken ook en dan komen er gelijk meer toeschouwers bij jammer dat er niets meer is hier in de buurt een andere plek of privé personen

//Mod edit, gelieve je dickpicks voor jezelf te houden, dit is de 2de die ik verwijder.
Okay sorry zal ik doen maar wist niet dat dat niet toegestaan was hier
 
Hoe werkt dat in zo'n bioscoop?
Kijk je dan naakt naar films terwijl je seks hebt?
Het aardige - vind ik dan - van een sexbios is dat er een erotische sfeer hangt maar je niets hoeft wat je niet wilt. In de decennia die ik al sexbiossen bezoek heb ik alles gezien: van heren die discreet de film kijken, soms met een jas nadrukkelijk op hun schoot zodat niemand eventuele zelflust kan zien, tot compleet naakt. Mannen, soms stellen. Mijn indruk is dat kijken en bekeken worden voor veel bezoekers een kick is. Wie - ook als je je als hetero definieert - eens wil kijken en voelen hoe lichte erotiek met mannen is, kan er veilig experimenteren. Jezelf tonen als masturberend, anderen bekijken en desgewenst een handje bijsteken/bijgestoken krijgen. Ik ben er best veel getrouwde mannen tegengekomen die niet zochten naar bekering tot de herenliefde maar nieuwsgierig waren. Zoiets als het patatje oorlog dat de culinaire liefhebber zich een enkele keer per jaar veroorlooft. Guilty pleasure, maar er is niet veel guilty aan onschuldig vermaak tussen volwassenen.
 
Hallo weer bedankt voor uw reactie maar ik heb nog steeds geen idee waar ik het beste heen kan gaan in de omgeving van 25 kilometer rond Zaanstad waar het leuk is voorheen bezocht ik wel eens Roxy in Haarlem was ruim en altijd veel mensen aanwezig maar helaas gesloten dus denk ik alleen nog HT in Alkmaar over maar erg klein en meestal weinig of teveel mensen aanwezig ik zoek dus een locatie om te bezoeken eventueel ook buiten maar heb geen zin in bekeuringen van handhavers of politie
 
HT in alkmaar is dan wel klein maar heeft wel in elk zaaltje en hokje een wasbakje en kraan. En een wc beneden met ook weer een wastafeltje. Hygiene dus dik in orde. Een keer gaan kijken bij Coconuts maar daar kon je je nergens wassen zo te zien. Alleen beneden een wc voor de kleine behoefte. Althans voor je grotere of goede wasbeurt moest je permissie vragen in de winkel, in elk geval toen ik er was. Hoewel groter en luxeuzer (echt bioscoopzaaltje) vond ik dat idee van nergens goed wassen eigenlijk erg smerig. Maar misschien gebeurt er daar nooit wat 😒 waar je je vooraf na afloop moet "opfrissen".
Tja ondanks alle hygiene ook in HT nooit (meer?) dames….
Maar ja, bij Roxy kwamen volgens mij de laatste jaren ook alleen nog prof-dames, in alkmaar kun je dan net zo goed naar de achterdam en zal in haarlem hetzelfde zijn. Tijden van vroeger met elke maand heuse slettenavonden met amateurdames (meestal van koppels) waren in Roxy ook al lang voorbij, toch? Veel lol gehad daar… waar die paren later hun heil hebben gezocht weet ik niet…
 
Laatst bewerkt:
HT in alkmaar is dan wel klein maar heeft wel in elk zaaltje en hokje een wasbakje en kraan. En een wc beneden met ook weer een wastafeltje. Hygiene dus dik in orde. Een keer gaan kijken bij Coconuts maar daar kon je je nergens wassen zo te zien. Alleen beneden een wc voor de kleine behoefte. Althans voor je grotere of goede wasbeurt moest je permissie vragen in de winkel, in elk geval toen ik er was. Hoewel groter en luxeuzer (echt bioscoopzaaltje) vond ik dat idee van nergens goed wassen eigenlijk erg smerig. Maar misschien gebeurt er daar nooit wat 😒 waar je je vooraf na afloop moet "opfrissen".
Tja ondanks alle hygiene ook in HT nooit (meer?) dames….
Maar ja, bij Roxy kwamen volgens mij de laatste jaren ook alleen nog prof-dames, in alkmaar kun je dan net zo goed naar de achterdam en zal in haarlem hetzelfde zijn. Tijden van vroeger met elke maand heuse slettenavonden met amateurdames (meestal van koppels) waren in Roxy ook al lang voorbij, toch? Veel lol gehad daar… waar die paren later hun heil hebben gezocht weet ik niet…
Ik weet in ieder geval dat er maandelijks in sameplace aan de Nassaukade in Amsterdam een party met amateurstellen wordt gehouden in ieder geval één daarvan was ook in de Roxy actief.. Toegangsbedrag is laag.
 
Het aardige - vind ik dan - van een sexbios is dat er een erotische sfeer hangt maar je niets hoeft wat je niet wilt. In de decennia die ik al sexbiossen bezoek heb ik alles gezien: van heren die discreet de film kijken, soms met een jas nadrukkelijk op hun schoot zodat niemand eventuele zelflust kan zien, tot compleet naakt. Mannen, soms stellen. Mijn indruk is dat kijken en bekeken worden voor veel bezoekers een kick is. Wie - ook als je je als hetero definieert - eens wil kijken en voelen hoe lichte erotiek met mannen is, kan er veilig experimenteren. Jezelf tonen als masturberend, anderen bekijken en desgewenst een handje bijsteken/bijgestoken krijgen. Ik ben er best veel getrouwde mannen tegengekomen die niet zochten naar bekering tot de herenliefde maar nieuwsgierig waren. Zoiets als het patatje oorlog dat de culinaire liefhebber zich een enkele keer per jaar veroorlooft. Guilty pleasure, maar er is niet veel guilty aan onschuldig vermaak tussen volwassenen.
Goed gezegd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan