Seksbios, Alkmaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet specifiek voor deze cinema, maar in het algemeen; je weet van tevoren nooit hoe druk of rustig het is, maar als er bekend wordt dat er ergens in een cinema een vrouw aanwezig zal zijn, is er aanloop te verwachten...

Het is haar eerste keer in een seksbioscoop. Als de sfeer goed is wil ik haar een of een aantal mannen laten pijpen
Stuur me even een privé berichtje als je van plan bent te komen zodat ik ongeveer weet wie er zijn

Laatst bewerkt:
Liep langs in de avond en zag wel een jonge wat langere vrouw de winkel verlaten. Had denk ik net een leuk speeltje gekocht. Benieuwd of ze de cinema in was gegaan

Ik moet zeggen dat hun eigen webstek weinig info geeft/ heeft, in tegenstelling tot andere cinema's waar een foto-impressie je tenminste een idee kan geven hoe het ingericht is.
Voor iemand die al eens geweest is: zijn er kluisjes en is een indicatie te geven van de grootte van de zaal/ zalen, aantal stoelen of banken?

Ik moet zeggen dat hun eigen webstek weinig info geeft/ heeft, in tegenstelling tot andere cinema's waar een foto-impressie je tenminste een idee kan geven hoe het ingericht is.
Voor iemand die al eens geweest is: zijn er kluisjes en is een indicatie te geven van de grootte van de zaal/ zalen, aantal stoelen of banken?
Stel je er vooral niets van voor en dan kan het nog alleen maar tegenvallen. Boven een stuk of 3 cabines. 2 kleine ruimtes waarin zo'n beetje 3 man kunnen zitten. Beneden is de gaycinema. Nooit geweest maar ook niet groot want het hele pand is vrij klein. Als je er ver voor moet reizen vooral niet gaan..

Ik heb op internet jaren geleden een pagina gezien met zo'n beetje alle sexbioscopen in Nederland. Stonden ook foto's bij. Ik kan helaas de pagina niet meer vinden.

In de wintermaanden is het gewoon een leuke plek om te seksen.
Beter dan in de kou op een parkeerplaats of in een park.
Voor de rest moet je echt mazzel hebben dat er een leuke kerel is.
Ik ben er wel eens geweest dat er alleen maar oudere mannen waren maar ook wel eens geweest dat er 2 jonge jongens waren die op zoek waren naar een ouder iemand.
Alles daar is klein en oud maart dat mag de pret niet drukken.

Laatst bewerkt:
ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Het stelt niet zoveel voor: beneden is een zaal waar gay-films worden vertoond. Als je de trap opgaat zijn er 4 ruimtes met oa losse stoelen, een bankstel en een soort van 'bed'. Op 2 schermen worden hetero- en bifilms vertoond. Er zijn geen kluisjes, dus dat betekent dat de meesten gekleed rondlopen. Maar goed, met het juiste gezelschap kan het best geil worden. In de gay-cinema was niemand, dus naar boven waar wel een paar mannen rondliepen. Eventjes opgeilen bij een film en daarna helemaal uitgekleed. Ik liet me lekker betasten en pakken door 3 of 4 mannen die wel gekleed waren, maar dat vind ik juist opwindend. Na een paar geile tongzoenen en petsen op mijn billen op mijn knietjes gegaan om eens lekker de aangeboden pikken te pijpen. Blijkbaar was de spanning al opgelopen, want binnen de kortste keren droop ik van het zaad. Een van de mannen wilde dat ik voorover gebukt voor hem ging staan. Hij begon eerst mijn kontje te likken en stak er toen een vinger in. Ondertussen was een andere man mij aan het pijpen. Ik hield het niet lang en dat was voor mij het moment om lekker klaar te komen. Er is overigens wel wasgelegenheid boven (wasbakjes en afdroogpapier). Conclusie: als cinema stelt het niet zoveel voor, maar het kan wel geil worden.

Terug
Bovenaan Onderaan