Seksclub, geen parenclub

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milez

Wandelaar
65
15/11/22
67
7
Misschien een vreemde vraag, maar mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een seksclub of saunaclub die niet noodzakelijk een parenclub is. Met andere woorden: we vinden het wel leuk in zo'n club zelf met elkaar seks te hebben maar seks met andere mensen is niet waar we naar op zoek zijn. We hebben enkele keren een parenclub bezocht en je wordt daar soms toch raar bekeken of aangesproken als je niet echt meedoet met anderen.

Waar kunnen we hiervoor terecht? Als het even kan, ergens in Limburg/Antwerpen/Vlaams-Brabant.

We hebben enkele keren een parenclub bezocht en je wordt daar soms toch raar bekeken of aangesproken als je niet echt meedoet met anderen.
Dat is niet echt mijn ervaring in Clubs zoals Eroxx, of The Climax, of zelfs Club Mystique. Zeker niet als je op avonden gaat dat er enkel koppels of single vrouwen worden toegelaten. Op een gangbang-event is het anders, uiteraard. En Club Amai ziet koppels die niet op zoek zijn naar een mannetje meer ook niet graag komen.

Het is dus m.i. eerder een kwestie van het juiste event of de juiste dag/avond te kiezen.

Erosauna Euphoria in Dendermonde lijkt me ook wel een goede keuze te zijn.

Sowieso een tip is ga niet op gemengde dag waar ook veel single mannen komen want die zullen er zijn en zullen constant achter je aan lopen.
Azzurra is geschikt want je kunt overal sex hebben en als je echf privacy wilt ga je in afgesloten hok met jacuzzi of prive cabine met deur op slot.
Okk daar ga niet als single mannen mogen komen.

Terug
Bovenaan Onderaan