Seksdates vs 'gewone' dates: verschillende voorkeuren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koudvuur

Meubelstuk
1.058
09/12/23
2.582
13
Hoewel ik vanwege mijn relatie al 12 jaar geen gewone date met een dame heb gehad, staat mij nog helder voor de geest waar ik op lette als ik dat deed. Ik merk dat ik bij seksdates met DVP's toch anders selecteer dan bij gewone dates.

Het begint er al mee dat ik bij seksdates veel meer op het uiterlijk Let. Mijn vrouw is zeker niet lelijk, maar ze springt er ook niet uit zoals de DVP's die ik bezoek toch wel doen.

Ik let bij het gewone daten toch meer op de persoonlijkheid. Bij DVP's ook wel, maar bij hen gaat het toch vooral om: voel ik mij het komende uur fijn bij haar? Bij een gewone date is de vraag: voel ik mij de komende jaren of zelfs mijn hele leven fijn bij haar? Dan krijgt het toch een wat diepere laag.

Gek genoeg winden de 'classy' DVP's mij op, terwijl ik daar in het echte leven helemaal niet op val. Maar bij de seksdates vind ik het geweldig. In het echte leven val ik veel meer op vrouwen die lekker in hun oude kloffie in een tot camper verbouwd Volkswagenbusje neerploffen om lekker offgrid te kamperen, in plaats van dames vol make up en met hoge hakken die alleen maar in vijfsterrenhotels vakantie willen vieren.

Wie herkent dit? Dat je bij seksdates eigenlijk op heel andere types valt dan bij echte dates?

Zeer herkenbaar. Mijn vrouw is precies het type (looks en persoonlijkheid) waar ik op val. Daar prijs ik mezelf zeer gelukkig mee. 'Buiten de deur' ben ik juist op zoek naar andere types. Dat kan van alles zijn, want ik vind van alles interessant, mooi en leuk. Vrouwen zijn prachtig! En met elke dame is de seks ook weer anders. Dat maakt het wandelen ook zo speciaal.

Maar als een dvp dan weer te dicht in de buurt komt van het type waar ik echt op val, dan wordt het op de een of andere manier vaak lastig.

(@Koudvuur hoe zit het inmiddels met je dvp 'crush'? Een tijd geleden postte je daarover. Ik vond dat een erg openhartig en intrigerend verhaal)

Uiteraard is er verschil!

Bij een 'date'... ga je op zoek naar 'relatie-materiaal'. Hoe voel ik me met haar? Hebben we gelijklopende interesses? Persoonlijkheid? Kinderen? Zouden we er 'samen tegenaan kunnen in de wereld'? En... natuurlijk ook: is de sex lekker!

Bij betaalsex... zoek ik SEX! En, ja... dat kan vanalles zijn... maar toch liefst ook die geweldige vrouwen... high-heels... sexy uitstraling... die je 'in het gewone leven' wellicht niet eens zou ontmoeten! In hier krijg je dan -als je het een beetje goed doet- passionele geile sex! Geweldig toch?

maar toch liefst ook die geweldige vrouwen... high-heels... sexy uitstraling... die je 'in het gewone leven' wellicht niet eens zou ontmoeten!

Grappig, ik heb dat net anders: Leuke aantrekkelijke 'casual' dames die je in het alledaagse op straat tegen kan komen, maar waar je normaliter geen seks mee hebt. Enkel tijdens betaalde seks. 🤤

Dus echt meer die 'Girl-next-door' types, liever wat ouder en meer ervaren (maar is geen must), tikkeltje 'vunzig' misschien, beetje dominant.
En het belangrijkste: Een liefhebster van seks. Dat je, bij een goeie wederzijdse klik, inderdaad die passionele seks hebt (dus niet gespeeld).

"De vrouw die je weleens in de supermarkt tegenkomt, blijkt een beest in bed te zijn." Een beetje die fantasie is het bij mij volgens mij hahahah...

Laatst bewerkt:
(@Koudvuur hoe zit het inmiddels met je dvp 'crush'? Een tijd geleden postte je daarover. Ik vond dat een erg openhartig en intrigerend verhaal)
Die crush heeft haar condooms, sexy lingerie en speeltjes aan de wilgen gehangen. Ik ben in maart nog 1x bij haar geweest. Dat voelde alweer wat zakelijker, zoals gewoonlijk bij een bezoek. Daar was ik wel blij mee. In april deelde ze mede dat ze ermee zou stoppen. Uiteindelijk beter zo.
Uiteraard is er verschil!

Bij een 'date'... ga je op zoek naar 'relatie-materiaal'. Hoe voel ik me met haar? Hebben we gelijklopende interesses? Persoonlijkheid? Kinderen? Zouden we er 'samen tegenaan kunnen in de wereld'? En... natuurlijk ook: is de sex lekker!

Bij betaalsex... zoek ik SEX! En, ja... dat kan vanalles zijn... maar toch liefst ook die geweldige vrouwen... high-heels... sexy uitstraling... die je 'in het gewone leven' wellicht niet eens zou ontmoeten! In hier krijg je dan -als je het een beetje goed doet- passionele geile sex! Geweldig toch?
Ik kan niet wachten tot mijn favoriete Oost-Europese er weer is. Dampende seks en een gezellig praatje achteraf. Een uurtje uit de realiteit. Maar als zij en ik 24/7 samen zouden zijn, zouden we allebei gillend gek worden, denk ik. Zij is een luxe hoge hakken-type, ik de belichaming van casual: blijven hangen in de 90's met afgeragde spijkerbroeken en verwassen Pearl Jam-t shirts. Na een date met haar ben ik blij en voldaan, maar voelt het ook als: mooi geweest voor een paar maanden.

Laatst bewerkt:
Ik weet trouwens wel beter... dan in een relatie te gaan voor de 'Trophy Wife'!
Kost je klauwen vol geld... en maakt je écht niet gelukkig!

Maar... om een keertje lekker te 'stoeien' met zo'n vrouw? Bring it on!

Laatst bewerkt:
Het is wel wat gegeneraliseerd; maar knappe dames, vooral die weten dat ze knap zijn (Trophy Wives?), kunnen soms best saai zijn.

En dat trek ik in deze context dan voor het gemak ook even door naar hoe ze in bed zijn.

Vroeger op school merkte je dat al. De populaire knappe meiden waren nooit zo interessant om mee te kletsen. De meer nerdy, gewone of 'alternatieve' types hadden veel meer te melden en interessantere hobby's haha.

Laatst bewerkt:
Hoewel ik vanwege mijn relatie al 12 jaar geen gewone date met een dame heb gehad, staat mij nog helder voor de geest waar ik op lette als ik dat deed. Ik merk dat ik bij seksdates met DVP's toch anders selecteer dan bij gewone dates.

Wie herkent dit? Dat je bij seksdates eigenlijk op heel andere types valt dan bij echte dates?
Is het ook niet een beetje van "het gras is altijd groener aan de overkant" ?

"De vrouw die je weleens in de supermarkt tegenkomt, blijkt een beest in bed te zijn." Een beetje die fantasie is het bij mij volgens mij hahahah...
Voordeel van het door jou geschetste scenario is dat een vrouw daar minder op haar hoede is, vergeleken met een uitgaansgelegenheid en wellicht wat makkelijker te benaderen.
Aan de hand van de inhoud van haar boodschappenkar is dan nog een beetje af te leiden hoe haar status is.

Terug
Bovenaan Onderaan