Seksdrang mannen vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alle kerels zijn dezelfde zeggen ze dan ,tuurlijk ,alle blondjes zijn even dom zeggen die kerels dan .
Ik heb vrouwen die zulke uitspraken doen , allemaal al zien voorbij komen en ze vallen allemaal onder dezelfde noemer .
Snij het onderwerp aan op een verjaardag en vanaf dat moment is er genoeg voer om een hele avond te discussiëren...

Vertel vertel...
Goh, het meeste schreef ik al over haar op het Hotwife Forum, of in de fora van Club Amai, Club Buddha, club Goesting,.... Maar ik zal het, gelinkt dit topic, even samen vatten.

Maar ik kan toch stellen dat Britney haar sexdrive gigantisch is. Ikzelf neukte van mijn 18 tot mijn 42 honderden DVP's in red lights, op hotels, in prive huizen, ik had een tiental minaressen en tientallen one nigh stands. Maar sinds we samen zijn (bijna drie jaar) ben ik celibatair en de laatste 14 maanden zelfs sexloos aangezien ze mij als Cuckold in een permanente peniskooi stak.

haar sexdrive was altijd al zo. in vorige relaties masturbeerde ze dagelijks, naast de dagelijkse neukbeurt(en). In het begin van onze relate neukte ik haar soms vijf keer dag. Intussen heeft ze, tussen een job en druk sociaal leven door, zeer veel seks. Ze heeft vijf vaste Bulls waarvan sommige wekelijks passeren. Een tiental mannen zijn intussen regulars dis soms eens passeren (een of paar keer per maand) en regelmatig ontmoet ze nog nieuwe mannen (en vrouwen) waarmee ze thuis afspreekt voor sex. Daarnaast houdt ze van gangbangs en clubs, dat laatste op avonden dat er ook single mannen binnen mogen. ze houdt van sex met vele mannen op een avond.

Samengevat neukte ze met minimaal 750 verschillende mannen sinds het begin van onze relatie (ze werd daarbij zo'n 1350 keer geneukt, waarvan 900 keer ofzo op gangbangs of feestjes). daar mag je nog een vijftigtal vrijpartijen met vrouwen bij tellen. En ja, ik herhaal, ik neukte haar de laatste 14 maanden niet want ben een caged cuck en lig volledig (seksueel en relationeel) onder haar voeten.

Kortom, mij kan je niet overtuigen van het gegeven dat vrouwen minder sexdrive hebben. Ik besef dat ze zeker een uitzondering is, dat wel. Maar ik ben ook zeker dat vrouwen, eens vrij van Alfamannen of verouderde opvoeding, een grote sexdrive hebben.

Het is ook niet zo dat 'vrouwen' minder sexdrive hebben. Je kan gewoon niet zo veralgemenen! Wat ongetwijfeld wél zo is... is dat behoorlijk wat vrouwen bijzonder ontgoocheld zijn met de (kwaliteit van de) sex die ze krijgen... en daarom voortijdig afhaken!

Laatst bewerkt:
Het is ook niet zo dat 'vrouwen' minder sexdrive hebben. je kan gewoon niet zo veralgemenen! Wat ongetwijfeld wél zo is... is dat behoorlijk wat vrouwen bijzonder ontgoocheld zijn met de (kwaliteit van de) sex die ze krijgen... en daarom voortijdig afhaken!
Wat ik al vaak gehoord geb van vrouwen is. Eens dat haar (bed)partner zijn buskruid verschoten heeft is het gedaan. En dan mogen ze hun zelf afwerken.

Zelfs maten die het toe geven. Als ik gekomen ben draai ik mij om en slaap ik.

Nice é

Wat ik al vaak gehoord geb van vrouwen is. Eens dat haar (bed)partner zijn buskruit verschoten heeft is het gedaan. En dan mogen ze hun zelf afwerken.

Zelfs maten die het toe geven. Als ik gekomen ben draai ik mij om en slaap ik.

Nice é
sa21bn9otcm61.png

Terug
Bovenaan Onderaan