Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben van plan om een Oost Europese DVP te bezoeken die Duits spreekt.
Ik spreek een beetje duits van op school maar daar leer je sextermen.
Kunnen jullie mij wat helpen bij het leren van een aantal handige sextermen in het Duits?
De basis van duits heb ik mee.Ik denk dat je meer wat algemene dingen moet kennen van de Duitse taal als je met haar wilt communiceren. Om sex te hebben met een dvp hoef je geen sextermen te kennen. Dat is lichaamstaal. Een goede dvp zal je altijd begrijpen als je gewoon aangeeft wat je wilt. En zoals ik zeg, leer wat algemene woordjes Duits. Enkele veel gebruikte werkwoorden, woordjes zoals jij en ik, en voor je het weet heb je een goede sex met je dvp. En neem je smartphone mee. Zit je toch vast, gebruik dan je smartphone en vertaal wat je probeert te zeggen.
Ik communiceer net graag.Het grote voordeel bij het bezoek aan een DVP is dat je feitelijk niet hoeft te communiceren. Zij wil geld verdienen, jij wilt neuken dat is voor beide duidelijk.
Google translate is je vriend, en gewoon proberen. Voor het verder perfectioneren van je Duitse taalvaardigheid kan ik veelvuldig bezoek aan Duitse saunaclubs adviseren![]()
Bumsen, ficken, blasen, alles auf'm RasenBlasen, bumsen, ficken.
Tsja, die AI bots weigeren wel meer taken. Maar dirty talk is wel te begrijpen.Echte dirty talk weigert ChatGPT te vertalen
Nur mit Pariser!Darf ich deine Muschi vollspritzen?
Wat bedoelen ze daarmee?"Wie machts du Ananas?"
Lecken betekent likken. En helaas gaat dat wat moeilijk met een condoom in de bekNur mit Pariser!
Eine fingerWat bedoelen ze daarmee?