Recensie Selena, Den Haag 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robbb

Stamgast
380
09/11/21
338
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/3962990-selena
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar gisteren bezocht, afspraak maken ging goed en vlot, na het video bellen kon ik direct bij haar langs. Locatie is in laak, er zijn meerdere dames in die hele flat die klanten ontvangen, ik zag 3 wandelaars ongemakkelijk buiten wachten. Het is mogelijk om jezelf te wassen.

Selena is schoon en lief. Geile vrouw met een heerlijk figuur. Intiem was uitstekend, pijpen was goed. Zoenen doet ze met plezier. Ze heeft lekkere billen om heerlijk tegen aan te stoten. Ze geniet er zelf ook van. Ze doet haar best om je tevreden te laten voelen. 20 extra betaald voor 2e keer klaarkomen en 20 extra voor deepthroat.

Het voelde wel een beetje gehaast. Ik weet niet hoe lang ze nog hier zal blijven, maar ik zou haar graag nog een keer willen bezoeken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze Colombiaanse dame onlangs bezocht.
Contact ging snel ontving omgeving laakhaven in een studio.

Het is zeker de dame van de foto's, helaas haar borsten niet helemaal netjes laten doen, maar veder erg mooi, denk midden 30. Vriendelijk en kan goed genoeg engels soms wat spaans erdoorheen.
Na betaling verzocht om mijn delen te wassen en begon ze te PZC, deed ze erg goed. Daarna deed ze lekker mee vingeren beffen verschillende standjes.
Nadeel dat ze niet echt wou zoenen en af en toe wat klaagde wel op een vriendelijke toon.

Na afloop kon ik weer wassen, denk dat douchen ook wel had gemogen. Ze ging naakt op bed liggen en nog even een praatje gemaakt, vertrekt einde van de maand naar Spanje.
Voor 100 euro prima bezoekje gehad.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben een maand geleden bij selena langsgeweest en het was een topbezoek. We hadden een goede klik en ik kon goed een gesprek met haar voeren. Tongzoenen deed ze vol overgave en ze heeft een prachtig lichaam. Haar borsten zijn nep, maar het zijn geen implantaten en voelen heel zacht aan en als echte borsten. Ik heb haar lekker gebeft en gerimd wat ze goed kon waarderen. Hierna deed ze een soort verdoving op haar anus voor anaal waarbij ze zei dat je niet meer mocht rimmen. Bij de entree eerst voorzichtig maar erna mag je zo hard stoten als je wil. Ze genoot er duidelijk van en wilde de tweede ronde gelijk weer anaal doen. Na de daad nog lekker gelegen en met elkaar gepraat. Zover ik weet is ze een 29 jarige Colombiaan die momenteel in Engeland is maar uit Spanje komt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3962990-selena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Doordat er al meerdere positieve reacties waren en omdat de foto's (en filmpjes) er wel verleidelijk uitzagen laatst ook een keer besloten bij deze dame langs te gaan.

Heb er een beetje een dubbel gevoel aan overgehouden. Aan de ene kant is ze wel een mooie dame met lekker lichaam, intiem was naar mijn mening, als je net als ik van wild houdt, ook een van de beste die ik heb ervaren. Latina's staan er al bekend om om van dat wilde seks te geven, maar deze Selena deed het zelfs nog een niveau hoger.

Maar dan komen de nadelen. Eerste nadeel is meer subjectief. Ze heeft, vind ik persoonlijk, toch ook wel een te sterk Spaanse temperament. Houd zelf meer van de wat zachtaardige en relaxtere (jonge) dames. Dus daardoor klikte het op dat vlak niet helemaal.
Ander nadeel is objectief van aard, namelijk de prijs. Ze vraagt voor bijna alle extra's ook een extra prijs (die als je goed zoekt bij andere dames al inclusief zijn) waardoor de totaal prijs (boven op de al hoge basisprijs) uiteindelijk toch wel hoog gaat oplopen en de verhouding, als ik vergelijk met andere dames, toch wel scheef gaat lopen.

Leuk voor een keer. Maar ik ga dan toch liever naar haar vriendin (Hanna) die in dezelfde straat ontvangt, met haar heb ik wel een veel betere klik, en ze vraagt ook minder hoge prijzen.
Qua seks moet ik wel toegeven dat Selena net wat beter is, maar het scheelt opzich ook niet heel veel. Als cijfer voor intiem zou ik voor Selena een 9 geven en voor Hanna een 8,5.
 
Doordat er al meerdere positieve reacties waren en omdat de foto's (en filmpjes) er wel verleidelijk uitzagen laatst ook een keer besloten bij deze dame langs te gaan.

Heb er een beetje een dubbel gevoel aan overgehouden. Aan de ene kant is ze wel een mooie dame met lekker lichaam, intiem was naar mijn mening, als je net als ik van wild houdt, ook een van de beste die ik heb ervaren. Latina's staan er al bekend om om van dat wilde seks te geven, maar deze Selena deed het zelfs nog een niveau hoger.

Maar dan komen de nadelen. Eerste nadeel is meer subjectief. Ze heeft, vind ik persoonlijk, toch ook wel een te sterk Spaanse temperament. Houd zelf meer van de wat zachtaardige en relaxtere (jonge) dames. Dus daardoor klikte het op dat vlak niet helemaal.
Ander nadeel is objectief van aard, namelijk de prijs. Ze vraagt voor bijna alle extra's ook een extra prijs (die als je goed zoekt bij andere dames al inclusief zijn) waardoor de totaal prijs (boven op de al hoge basisprijs) uiteindelijk toch wel hoog gaat oplopen en de verhouding, als ik vergelijk met andere dames, toch wel scheef gaat lopen.

Leuk voor een keer. Maar ik ga dan toch liever naar haar vriendin (Hanna) die in dezelfde straat ontvangt, met haar heb ik wel een veel betere klik, en ze vraagt ook minder hoge prijzen.
Qua seks moet ik wel toegeven dat Selena net wat beter is, maar het scheelt opzich ook niet heel veel. Als cijfer voor intiem zou ik voor Selena een 9 geven en voor Hanna een 8,5.
Toen ik langs ging kostte alleen anaal extra, maar ik zie dat haar prijzen nu zijn veranderd. Toen was een uur ook 160. Ik heb persoonlijk Hanna als meer wild ervaren, die begon tijdens cowgirl mij bij mn keel te pakken en gaf mij een klap omdat ik dat ook bij haar deed in missionaris en ze bereed me iets wilder. Verder kan selena anaal wel beter hebben en squirt ze tijdens anaal, dus als je daar van houd moetje bij selena wezen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3962990-selena
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Normaal schrijf ik geen tweede review over dezelfde dame, maar deze date was slecht en dat kwam vooral omdat ze te moe was.

Zoenen was terughoudend, tijdens het zoenen begon ze me staand af te trekken. Ze zei of ik op bed kon liggen en begon me zonder condoom te pijpen, ze gebruikte veel handen. Toen mijn lul hard genoeg was, zei ik tegen haar dat ze een condoom moest omdoen. Ik vroeg haar om op mij te zitten, maar ze zat al op zijn hondjes. Ik heb haar hard geneukt in doggy style. Nadat ik was klaargekomen, kreeg ik een massage, maar merkte dat ze het niet echt wilde doen, dus vroeg ik haar om te stoppen.

Ik wachtte een paar minuten en toen vroeg ik haar weer aan mijn lul te zuigen, opnieuw een slechte pijpbeurt met veel handen, nadat ik weer hard genoeg werd, deed ze een condoom om en ging op haar rug liggen. Ik neukte haar in missionaris, ik stopte en draaide haar om op haar buik. Neukte haar weer hard in platte doggy.

Alleen seks vond ik voldoende, datbwas over het algemeen slecht. Ik denk niet dat ik haar nog een keer zal bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan