Recensie Selena/Sonya/Laura, Roosendaal (voorheen Bergen op Zoom) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.362
30/06/21
4.121
39
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bergen-op-zoom/8587869-sonya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
dame met 2 advertenties..
bijna dezelfde foto's ook nog..maar die leken me wel echt ,zonder verschrikkelijk bijgewerkt te zijn..dus ja..je moet soms iets..
de laatste tijd is het aanbod ,buiten degene die ik allemaal al gehad heb buitengewoon knudde
veel 'latina' met nep foto's ,1 dame met 3 advertenties .......met nepfoto's....dames die 5 uur later reageren 'come now bby'..
deze dame leek mij na whatsapp contact vrij correct ..gegarandeerd een Roemeense..maar whatever..
de gok gewaagd ..
werd na een paar berichtjes naar een straat in het oude gedeelte van B.oZ gedirigeerd ,..waar de overburen mooi zicht op de woning hebben..
bus weggepleurd nadat ik het huisnummer gekregen had..
zat nog zo'n typische Roemeense plofkop in een afgetrapte Golf 5 de zaak in de gaten te houden vanaf de overkant ,Ce mai faci?..zei ik nog tegen hem toen ik er langs liep..die wist ook gelijk dat ik hem doorhad..
anyway
de dame die de deur opendoet is best een lekker ding..schat ze ergens achterin de 20..meiske van de foto's denk ik..
in eerste instantie aardig ,spreekt goed Engels..
MAARRR..ik betaalde voor een half uurtje..en precies op dat moment was het feest voorbij, (eigenlijk 'give me the money ,now go'..)..mocht mee naar boven..mezelf uitkleden en op bed gaan liggen
mevrouw natuurlijk als door een wesp gestoken de kamer af..
en daar zit je dan zo goed als naakt in een kot vol Roemenen ..niet ECHT leuk..
dame kwam terug en ontdeed zich van haar topje en tennisbroekje..nogmaals ,best een mooi meisje..
hoppakkee Durex open en die wilde ze meteen rond mijn slappe lul doen..kon ze gelukkig nog tegenhouden..
wat op mijn instructies min of meer volgde was een rukfestijn waar nog net niet de rook afkwam..vervolgens alsnog een soort van PMC ..en weer wat zwengelen totdat ik een schot lostte..
en dat was het..
totaal zonder inzet vanuit haar ..en soms gewoon wegkijkend..beffen staat in haar profiel > mocht niet ,zoenen>noooo aan haar tieten zitten> liever niet..
dus ja..
aankleden en wegwezen..,plofkop nog even 'Esta deja stabilit' toegesnauwd..toen ik er weer langsliep..
Echt jongens, wegblijven,..bewaar je centen..
het meiske maakt ondanks dit volgens mij aan de lopende band slachtoffers ,want de telefoon ging constant af..
nogmaals mede wandelaars/hobbyisten ,MAAK HIER MELDING VAN!..schrijf recensies i.p.v mij priveberichten te sturen over welke kleur ogen een dame heeft etc..
dan kunnen we dit voorkomen..
zwaar naadje deze praktijken..ga dan orderpicken bij de Lidl..maar ja..dan heb je natuurlijk geen meijertje per half uur..
 
De titel van haar advertentie is veel belovend?
je moet toch iets verzinnen..
en nogmaals het meisje is best mooi om te zien..
het is gewoon een oplichtersbende uit Roemenie..misschien een paar andere bewoners die gewoon werken ,en zij en die baardaap beunen wat bij op deze manier..
ik had ook het gevoel dat ze met hem belde nadat ze van de kamer ging..kon het alleen niet verstaan..
waarschijnlijk vroeg ze daarom ook waar ik vandaan kwam?,en vanwege mijn postuur 'are you a boxer?'..
ben je een brave tenger gebouwde huisvader ,had er misschien nog wat anders op het menu gestaan..misschien niet in de woning zelf..
maar meneer zat startensklaar te wachten..
of om je op te vangen als je met veel bombarie je geld terugvraagd..of om je te volgen of iets.
hij had overigens niet uit moeten stappen ,want dan had hij met zijn kop tussen bovenbouw van de deur en A stijl gezeten (10x)
iemand die prive moeilijk zit is eenvoudig te intimideren ,en doet daarom ook nooit aangifte..en dat weten ze..
heb het nog nooit meegemaakt..maar eens kan de eerste keer zijn..had wel zo'n onderbuikgevoel..en dat liegt nooit..de situatie had wel die kant op gekunnen..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan