Recensie Selene Luna, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren zag ik haar advertentie op redlights, ik ben al lang op zoek naar een vaste stek met enkel en alleen maar erotische massage en deze dame sprak mij meteen aan, via whatsapp contact gezocht en vrij snel antwoord, de rencencies die ik hier lees zijn alvast veel belovend, ze blijft inderdaad niet lang op één plaats en verhuist regelmatig over heel Belgie, momenteel zit ze in Knokke maar voor niet lang meer, maandag heb ik een afspraak met haar
 
Laatst bewerkt:
Gisteren zag ik haar advertentie op redlights, ik ben al lang op zoek naar een vaste stek met enkel en alleen maar erotische massage en deze dame sprak mij meteen aan, via whatsapp contact gezocht en vrij snel antwoord, de rencencies die hier lees zijn alvast veel belovend, ze blijft inderdaad niet lang op één plaats en verhuist regelmatig over heel Belgie, momenteel zit ze in Knokke maar voor niet lang meer, maandag heb ik een afspraak met haar
je bent op zoek naar een vaste stek, en kiest daarom voor iemand die regelmatig verhuist?
 
je bent op zoek naar een vaste stek, en kiest daarom voor iemand die regelmatig verhuist?
Inderdaad dit is nog steeds de bedoeling, tot ik een vaste stek vind moet ik genoegen nemen met een dame zoals Selena die dus wel regelmatig van adres veranderd, ik ben geen wandelaar die maandelijks een dame bezoekt, misschien wanneer ze terug in de buurt is ik dan opnieuw een afspraak kan maken.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
en hoe was het ???
Voor mij is dit het beste wat er is als ze in België is, je moet werkelijk smeken om te mogen klaarkomen, als je echt goed met haar afspreekt en vraagt wat je wilt, echt top. Ik zocht al lang een masseuse die mijn orgasme meerdere keren kon uitstellen, wel deze moet ik zelf vragen om te mogen klaarkomen, soms bekijkt ze me zo ondeugend aan na de 3e of 4e keer uitstellen en zegt ze zelfs, we gaan nog niet klaarkomen he. Maar dan bij het klaarkomen duurt mijn orgasme soms wel tot 10 seconden, om van het voorbereidende spel nog maar te zwijgen. Hier alleen al van tintel ik als gek.
 
Voor mij is dit het beste wat er is als ze in België is, je moet werkelijk smeken om te mogen klaarkomen, als je echt goed met haar afspreekt en vraagt wat je wilt, echt top. Ik zocht al lang een masseuse die mijn orgasme meerdere keren kon uitstellen, wel deze moet ik zelf vragen om te mogen klaarkomen, soms bekijkt ze me zo ondeugend aan na de 3e of 4e keer uitstellen en zegt ze zelfs, we gaan nog niet klaarkomen he. Maar dan bij het klaarkomen duurt mijn orgasme soms wel tot 10 seconden, om van het voorbereidende spel nog maar te zwijgen. Hier alleen al van tintel ik als gek.
Vul nog even een recensie in.
Met de gekozen massage en de kosten .

Prettig voor andere wandelaars die haar willen contacteren
 
En weg is ze alweer,blij ik nog 2 keer heb kunnen genieten van mss wel haar laatste verblijf in Gent & België zoals ze me toe vertrouwde. Jammer dit pareltje ons alweer veel te vroeg verlaat 😒
 
Ik heb een paar dagen geleden via Whatsapp gestuurd maar mijn bericht komt niet toe...
Advertentie is gisteren nog wel eens gepost.

Zou het kunnen dat ze toch alweer weg is?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben hier dan ook vorige week geraakt toen ze in Mechelen was. Inderdaad een toppertje ... spreekt perfect Engels en je kan er achteraf nog wel even een leuke babbel mee hebben. Niet te lang want haar afspraken-boekje zal wel goed vol zitten. Ze begint met wat Reiki zoals ze zegt en dan begint ze met haar eigen massage. In het eerste deel van de massage vond ik het teasen wat beperkt en begon ik me lichtjes ongerust te maken. had gekozen voor half uur massage en half uur lingam... na het omdraaien begon het feest inderdaad. Voor mij de perfectie, een half uur lang op het randje houden en ze had hier duidelijk veel plezier in. Mij constant net niet zover brengen, geweldig! Ik zie nog haar kleine handjes mijn penis verwennen, heel subtiel en geraffineerd masseren. ze vroeg regelmatig of ik geen orale of intieme finish wenstte maar had hier geen behoefte aan. Tot ze plots toch een condoom aandeed en zachtjes op me kwam zitten, " Sorry, I want to know if he fits and all clients today only wanted lingam and blowjob and now I want to ride you and feel you deep inside me" zei ze me. Onze Jos zijn ego weer even een boost gekregen en kon natuurlijk geen nee zeggen... Is dit waar, het kan, lig daar niet van wakker maar ze heeft zich gewoon even klaargereden zei ze want ze had het nodig...
Ik kon het natuurlijk met dit uitzicht niet meer volhouden nadat ze me zo heerlijk had geteased met haar engelen handjes en ze me zo sensueel zat te berijden ... Ik dacht toen nog dat het gedaan was maar ze zei me dat ik nu nog eens van haar lingam mocht genieten, dat had ik wel verdiend... dan heb ik weer enorm genoten van haar heerlijke handjes. Ik dacht eerst nog dat het misschien te snel was voor zo snel weer terug paraat te zijn maar haar lingam-techniek behoort toch tot de top... Ik bewonder haar geduld en ze wist me weer verschillende keren net op het randje te brengen tot ze me zei, " now I want you to give me everything"... heb nog serieus lang liggen naschokken want ze wou er echt alles uithalen. Dit heb ik nog niet dikwijls meegemaakt. "This second time was from the house" zei ze me nog...
Deze engel stond al lang op mijn verlanglijstje en zeker geen spijt van gehad. Ik vind ze mooier in real life. Nadeel is dat ze geen vaste stek heeft en steeds verhuist maar begrijp dit wel maar dit vereist wel een goede planning om haar te kunnen strikken. Tijdens de paasvakantie zou ze niet werken omdat het dan te rustig is volgens haar.
Ik ga haar profiel toch constant opvolgen want hier wil ik nog meer van...Volgende keer skip ik gewoon het eerste deel van de massage en ga ik voor 2 endings, lingam en 1 keer intiem.
Toen ik mijn kleren terug aandeed, mijn horloge uit mijn zak nam zag ik dat ik 1u30 binnen was. toen ik haar vroeg of ik niet moest bijbetalen zei ze me "you where my lunchbreak sweety " met een big smile en wetend dat I was lucky terug naar huis gereden. Volgende keer boek ik terug rond het middaguur, wie weet heb ik terug geluk ... Ik weet een ding, al zit ze volgende keer in Bachten De Kupe ... voor deze engel rijd ik heel België rond als het moet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga haar profiel toch constant opvolgen want hier wil ik nog meer van...Volgende keer skip ik gewoon het eerste deel van de massage en ga ik voor 2 endings, lingam en 1 keer intiem.
Toen ik mijn kleren terug aandeed, mijn horloge uit mijn zak nam zag ik dat ik 1u30 binnen was. toen ik haar vroeg of ik niet moest bijbetalen zei ze me "you where my lunchbreak sweety " met een big smile en wetend dat I was lucky terug naar huis gereden. Volgende keer boek ik terug rond het middaguur, wie weet heb ik terug geluk ... Ik weet een ding, al zit ze volgende keer in Bachten De Kupe ... voor deze engel rijd ik heel België rond als het moet.
Ik merk dat ze ook LONG LINGAM op haar programma heeft...
Stel je voor zo'n 90 min intense penis massage! Om gek te worden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan