Recensie Selina, Hengelo 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
18
20/06/22
7
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sexy-geile-selina_7669861
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanochtend Selina bezocht, het was lastig om tot een afspraak te komen omdat ze maar op bepaalde dagen en tijden actief is. Afgesproken om een half uurtje langs te komen.

Afijn, deur ging open en daar stond Selina. Heerlijk lichaam en een knap koppie erop. Broek uitgedaan en plaatsgenomen op bed. Hier gaf ze me eerst een heerlijke footjob aangezien ik daar om had gevraagd. Ze heeft heerlijke kleine zachte voetjes en kijkt je ondertussen met een geile blik aan. Na een tijdje hield ik het niet meer en ben ik over haar voetjes klaargekomen.

Na een snelle schoonmaak vroeg ze of ik ook nog intiem wou. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen, al moet mijn lul dan natuurlijk wel meewerken. Ze heeft me eerst afgetrokken en toen die weer overeind stond, deed ze er een condoom omheen en begon ze me heerlijk nat en diep te pijpen. Ik kon het spuug gewoon over mijn pik naar beneden zien glijden. Daarna haar in doggy goed stevig geneukt tot ik het rubber volspoot.

Al met al een zeer geslaagd half uur. Selina, je ziet mij nog zeker eens terug voor een langere date.
 
Ik ga 4 augustus van 10:30 tot 13:00 weer naar Selina toe. Dit keer voor soft sm waarbij zij dominant is en me vertelt wat ik moet doen.

Hiervoor ben ik nog op zoek naar een man met een goede pik die door mij gepijpt zou willen worden, eventueel tegen een kleine betaling aan Selina. Heb nog geen ervaring met pijpen, dus wie wilt eventueel mijn eerste zijn? Stuur me dan maar even een berichtje 😳
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan