Recensie Selina, House of Dreams, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Royal_male

Vaste klant
242
04/11/21
99
5
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Totale kosten (in euro)
80
De Vrouw - Helf van Spaanje, sinds twee jaar in nederlands heb gewoont. Ze spreekt echt goede nederlands dus.

Ze vroeg me extra betaling voor Tong zonnen en B2B massage, in total was 60 Euro. Haar TZ skills was helemaal niet voldoende. Massage was oke, maark ik had ook betere massages van anders gehad. Over het algemeen, ik denkt dat we geen klik hadden.

Ik had eerder met andere dames van dit pand probeerd en het was wat beter.

Verledenweek naar House of dreams geweest. Dat was niet de bedoeling maar ik moest onverwachts 15 min er vandaan zijn dus toch even langs gegaan.
Voorstelling gedaan er waren helaas niet veel meiden maar Selina gekozen.
Extra afgewikkeld ze benadrukte ook van het hoeft niet hoor maar ze zijn wel lekker dat is fijner dan het door puchen van sommige. Ik ben vaak bij Houseofdreams geweest maar ik zal Selina niet snel meer kiezen. Ze was wel erg aardig maar vond het wat pasies allemaal er zakelijk. Ben wel pijpend klaargekomen dat was prima maar geen 2de keer meer voor mij.

Afgelopen maandag in de buurt van Amersfoort. Toch nog even langs gegaan om een half uurtje te genieten. Wat een topper is Selina! Eentje die je echt moet koesteren. Gezellig, sexy en stelt je enorm op je gemak zodat je ultiem kan genieten. Herhalingsgevaar! Kom zeker nog een keer terug voor haar!

Wow, wat een verassing. Na een -zoals gebruikelijk, een ZEER prettige en efficiente verwelkoming door de gastvrouw- een voorstelrondje. Ik wist al wel welke dames er die dag aanwezig waren en had al wel een paar namen in mijn hoofd. In real life was Selina een mooie keuze die zich in de kamer nog eens heel erg goed wist te presenteren. Een hele vrolijke en spraakzame dame met wie veel mogelijk is. Maar sommige wensen, buiten haar "aanbod" ook niet. Dat kun je alleen maar respecteren, toch? We hebben veel -ook nieuwe standjes op een speelse manier onderzocht. En genoten! Seline is heel zorgzaam en gevoelig. Dat spreekt mij wel aan. We hebben lol gehad, genoten, zij luisterde en handelde naar bevredigendheid :). Tot slot nog eens complimenten aan de gastvrouwen. Wat die dames verstouwen qua werk, telefoon, planning, wasmachine, financien, etc etc. Mannen Fooitje?

Terug
Bovenaan Onderaan