Selwa & Karim, Udenhout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileWillem22

Stamgast
310
25/10/21
149
Ja soms heb ik ook wel zin een triootje dus reageer dan wel is op advertenties van s-j dus zag deze staan , ze of eigenlijk hij wil vooraf aanbetaling eerst al gelijk het adres ontvangen waar zij ontvangen. [ dat zegt al genoeg ] Maar als je nu vandaag meteen komt zit ze op ander adres en als je vraagt om het meisje even te spreken kan het niet omdat ze er nog niet is, maar je kan wel gelijk tikkie betalen ook als is het meisje er nog niet [ en hij wist ook niet precies hoe laat ze er wel zou zijn ] .Ik betaal pas tikkie als ik het meisje gesproken heb [ ik heb geen tikkie ] maarja alles is mis met deze advertentie.
 
Ik heb ze ook even geappt, maar de dame krijg je niet te spreken en de aanbetaling moet via een paysafe card of via een cadeaukaart.

Dan weet je vaak al voldoende, Tikkie kon niet want dan wordt je opgelicht, want was hun al eens overkomen.
Heel zielig verhaaltje maar trappen we niet in.

Als ik ze belde dan was het nummer niet beschikbaar en je kon ook niets inspreken.
 
Ik heb ze ook even geappt, maar de dame krijg je niet te spreken en de aanbetaling moet via een paysafe card of via een cadeaukaart.

Dan weet je vaak al voldoende, Tikkie kon niet want dan wordt je opgelicht, want was hun al eens overkomen.
Heel zielig verhaaltje maar trappen we niet in.

Als ik ze belde dan was het nummer niet beschikbaar en je kon ook niets inspreken.
Hahahaha ik vind dat altijd zo mooi als tikkie niet kan maar andere opties zoals paysafe of gift cards kan altijd wel.

Kort verwoord, bekendste oplichting truc in de wereld.. meteen blokken die zooi.
 
Al zou je het meisje wel gesproken hebben, ik hoop dat je dan alsnog niet Tikkie/Paysafecard oid betaalt?

Dat zou dan wel heel makkelijk zijn 😂





En geloof mij, Marokkanen delen hun vrouwtjes niet en al helemaal niet voor een trio.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan