Recensie Semina (alb) 11L Vanderdoncktdoorgang 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

just walking

Wandelaar
47
20/05/23
41
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Is normaal gezien niet echt mijn type hou van kleine borsten. En billen. Maar was content van geleverde werk
 
Laatst bewerkt:
Ik ging laatste vrijdag in nummer 11 in de PVD binnen. Er zat een dame in geel badpak. Toen ik haar naam vroeg, verstond ik het als "Simina". Iemand beweerde echter dat ik waarschijnlijk Samia bedoelde. Maar ik zou dus aannemen dat het niet om Samia, maar om Semina gaat? :unsure: "Mollig" zou ik de dame die ik laatst bezocht heb toch niet noemen, hoewel ze tamelijk grote borsten en billen heeft. De rest van haar lichaam is tamelijk slank. Haar haarkleur zou ik eerder zwart noemen, maar het kan ook zijn dat het zo leek door het speciale licht in dat kamertje. Toen ik vroeg: "Do you understand Dutch?", antwoordde ze: "No, just English and French." Ze heeft nog een vrij jong gezicht, zei dat ze 25 jaar is.

Herken je Semina in mijn beschrijving?
 
Ik ging laatste vrijdag in nummer 11 in de PVD binnen. Er zat een dame in geel badpak. Toen ik haar naam vroeg, verstond ik het als "Simina". Iemand beweerde echter dat ik waarschijnlijk Samia bedoelde. Maar ik zou dus aannemen dat het niet om Samia, maar om Semina gaat? :unsure: "Mollig" zou ik de dame die ik laatst bezocht heb toch niet noemen, hoewel ze tamelijk grote borsten en billen heeft. De rest van haar lichaam is tamelijk slank. Haar haarkleur zou ik eerder zwart noemen, maar het kan ook zijn dat het zo leek door het speciale licht in dat kamertje. Toen ik vroeg: "Do you understand Dutch?", antwoordde ze: "No, just English and French." Ze heeft nog een vrij jong gezicht, zei dat ze 25 jaar is.

Herken je Semina in mijn beschrijving?
Ja ik herken heel goed Semina. Ze heeft ook een heel mooi gezicht. Grotte borsten met slank waistline.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame stond al een tijdje op mijn verlanglijstje maar tot op heden had ik ze nog niet bezocht ondanks ze veel aanwezig is.
Bij binnenkomst gevraagd of zachte aanrakingen toegelaten werden en ik warmde eerst mijn handen aan de chauffage en ze zat al klaar op bed en ik mocht mij verder verwarmen door haar kont te betasten.
Het duurde niet lang voor ik op volle sterkte was en ze vroeg of ze aan de blowjob mocht beginnen en ik stemde toe.
Ze pijpte vrij zacht maar gelukkig niet te zacht maar vooral gevarieerd en vrij diep, ze nam er ook haar tijd voor en stopte niet na een halve minuut.
Ze vroeg welk standje ik wilde en ik begon op haar en vroeg na een tijdje voor een positiewissel en dit doet ze met de glimlach.
In cowgirl position kwam ze dicht tegen mij zodat ik haar goed kon omklemmen.
Deze dame heeft ferme billen en een stevige kont maar het staat haar goed!
Ze is zeer vriendelijk, vrolijk en aangenaam.
Als er iets is waar ik spijt van had dan is het dat ik zo lang heb gewacht om haar eens te bezoeken.
Ze is bijna alle dagen aanwezig maar soms eens de maandag niet.
Vorig jaar zat ze nog in de Schepenenvijverstraat 6 (la seduction).
 
Semina heeft twee maand geleden haar borsten laten verkleinen. Ik vond haar grote hangtieten wel geil. Nu zijn ze nog steeds groot hoor. Maar wel met veel grote lidtekens, dat vind ik heel jammer.
Voor de rest is ze een zeer aangename knappe jonge vrouw met een zachte huid die een goede service geeft. Ze pijpt lang genoeg en ook voor het neuken krijg je de tijd. En ze gebruikt ook goed haar spieren om haar kutje te laten samentrekken zodat het lekker spant...
Ik vind haar een toppertje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan