Recensie Samia, Gent, Pieter Vanderdonckt 1L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

turbodiesel1976

Newbie
Forumpionier
21
05/07/21
31
10
Ik heb vorige week vrijdag rond de middag deze Française bezocht. Ben naam vergeten en vond geen geheugensteun terug op dit forum.
Lief meisje van ong. 160cm lang zonder hakken. Lekkere boezem, ik schat C cup. Mooi rond poepke.
Eerst opwarmen met pijpbeurt dan zij on top. Tietjes wiebelen...zachte streling over haar rug leek ze leuk te vinden. ik ben vrij snel gekomen in missio.
Kort bezoekje voor 50 euro zonder extras en vond het toch de moeite. Ik ga nog wel es terug.
 
Ja , is Samia uit Rijsel, ik schrok nogal toen ik ze laatst zag, een paar jaar geleden was ze de knapste twintiger in de straat, nu vond ik haar onverzorgd amai
Ze heeft nogal een groot gedacht over zichzelf. Ze vindt zichzelf te goed denk ik om achter de ramen te staan. Geef me maar liever verlegen types zoals een Stella of Vanessa. Liever niet zo van die meiskes die denken dat ze Jan en alleman naar binnen kunnen krijgen.
 
Heeft ze zwart haar en is ze momenteel 25 jaar? Dan is het bijna zeker deze die ik gisteren bezocht heb! :D Ze sprak Engels tegen mij, maar zij dat ze ook Frans kan. Heeft een mooi balkon, ik schat C of D. Een schattig gezicht, een mooi achterwerk. Droeg een geel badpak toen ik binnenkwam. Heb voor € 70 twintig minuten mogen doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan