Recensie Richy, Queens Thai, Gent 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geertman36

Newbie
3
06/12/22
7
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Queens Thai Massage Gent geweest en gekozen voor Richy. Was al donker toen ik eraan kwam dus vrij anoniem naar binnen gegaan. Is idd parallelstraat van de Veldstraat dus er loopt wel wat volk. Maar gelukkig ben je zo door de eerste ingang. Toen ik binnenkwam werd ik opgewacht door Richy. Die is voorzien van een ongelofelijke boezem. Beneden zei ze me. Blijkbaar waren de kamers boven volzet. Geen probleem. Beneden zijn er ook 2 propere, goed verwarmde kamers en een mooie douchegelegenheid. Gekozen voor 1 uurtje massage met happy ending. 100 euro. faire prijs. Leg je maar op je buik vertelde ze me (spreekt aardig mondje nederlands). Nou ik moet toegeven, ik heb al heel wat Thaise massages genoten maar deze was er toch een van de betere (zoniet de beste van lange tijd). Richy masseert afwisselend hard en zacht en af en toe lichte ze men kontje op om mijn ballen zachtjes te masseren met haar lange nagels. Mmm wel erg lekker. Na een half uurtje komt ze met haar blote poesje en dikke tieten tegen me aanwrijven. Zachtjes blazend in men oor. Lekker schat? Ja zeker...mmmm smaakt naar meer. Ze wrijft haar zachtjes behaard poesje tegen men ballen en kont aan tot men pik lekker stijf komt. Draai je maar om hoor, zegt ze...mmm het zicht op haar lekkere tieten is fantastisch. Ze komt met haar kont op men buik zitten en laat me lekker met haar tieten spelen. Lik er maar es aan...mmm lekker. Ondertussen pakt ze men paal en begint hem lekker af te trekken. Af en toe steekt ze haar kutje tegen men neus. Niet aan likken hoor maar kijken mag zegt ze. Ze draait zich om en zet haar met haar kont over men gezicht. Het zicht op haar kutje en kontgaatje is echt geil. Terwijl ze aan haar kutje wrijft kom ik spuitend in haar hand klaar, zelfs een beetje op haar tepels. Goed geschoten zeg! mmm ik dacht het ook. Nog even douchen? Graag. Ze leidt me naar een mooie douche. Zal ik je helpen? Ze wast men rug lekker schoon en speelt zelfs nog even met men kontje en pik. Tot nog eens he... wel..ik vond Richy echt geweldig en vriendelijk (wat tegenwoordig ook al niet simpel meer te vinden is). Ik kom zeker terug.
 
Bij Ritchie geweest. Ze is mooi, heeft grote borsten en is erg vriendelijk. Ze street goed Nederlands. Eerst een lange en zeer goede oliemassage. Ze heeft me zelfs gestured in mijn haar en aan mijn oren. Ik mocht met haar borsten spelenn en haar kutje strelen.
Daarna begon ze rond mijn lul en poep te masseren. Na twee minuten aftrekken kwam ik al klaar van naar haar borsten te kijken. Daarna gaf ze me nog een deugddoende rugmassage. Ze is supergoed. Ik ging tevreden naar huis.
 
Na een tijdje leze dan toch maar een account aangemaakt.

Mijn eerste recensie dus ! En neen dit is geen reclame!

Vorige week bij Richy geweest. Was eerste van plan om maar 30min te nemen omdat het de eerste keer bij haar was. Nu 10 min massage bijbetaald voor een uurtje.

De massage was één van de betere die ik de laatste jaren gekregen heb, dat was ook de reden dat ik snel verlengd heb voor een uur.
Richy is heel vriendelijk, super massage met heel lekkere afwerking. Om geen enkel moment zitten zagen voor extra's en op het einde gevraagd of ik wou douchen. Zeker voor herhaling vatbaar, ga volgende week terug.

Of er meer mogelijk is kan ik niet zeggen want zelf ook niet gevraagd. dit zal voor volgend keer zijn.
 
Na een tijdje leze dan toch maar een account aangemaakt.

Mijn eerste recensie dus ! En neen dit is geen reclame!

Vorige week bij Richy geweest. Was eerste van plan om maar 30min te nemen omdat het de eerste keer bij haar was. Nu 10 min massage bijbetaald voor een uurtje.

De massage was één van de betere die ik de laatste jaren gekregen heb, dat was ook de reden dat ik snel verlengd heb voor een uur.
Richy is heel vriendelijk, super massage met heel lekkere afwerking. Om geen enkel moment zitten zagen voor extra's en op het einde gevraagd of ik wou douchen. Zeker voor herhaling vatbaar, ga volgende week terug.

Of er meer mogelijk is kan ik niet zeggen want zelf ook niet gevraagd. dit zal voor volgend keer zijn.
Je hebt ook geen extra's gedaan? Erover zagen vind ik sowieso niet tof. Als er een klik is moet extra's vanzelf komen, en ze kan dan op de moment nog altijd extra geld vragen. Maar niet opvoorhand al vragen. Dan is dat sowieso al een no go voor mij.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op basis van de enthousiaste reacties ben ik ook langsgeweest. Wat betreft de lokatie, inderdaad midden in het centrum, maar het huis zelf is zeer clandestien, dus geen probleem en het is inderdaad heel gemakkelijk om voorbij de eerste deur te gaan.
Ik werd ontvangen door de vriendelijke Richy na een afspraak te hebben gemaakt via Whatsapp.
De kamer was voorzien van een groot comfortabel bed, wat sluimerlicht en zachte muziek. Een aangename ruime douche was ernaast. Alles lag er netjes bij. Richy zelf is inderdaad een knappe verschijning met een mooie glimlach en een indrukwekkende boezem.
De massage zelf was enorm ontspannend. Ze kent haar vak goed! Ik heb er echt van genoten. Daarna kwam er een body2body gedeelte, waarbij ik haar zachte lichaam over mij voelde glijden. Daarna vroeg ze me om te draaien. Ze drukte haar mooie borsten tegen mijn gezicht en ik kuste haar tepels die lichtjes hard werden en gleed verder met haar borsten over mij waarna ze me met haar hand tot een heerlijk hoogtepunt bracht. Ze was zelf aangenaam verrast van de ontlading. Daarna heeft ze nog een extra massage gegeven.
Zeker een aanrader!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
http://queensthaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Moe na 3 dagen hard labeur in Gent, goesting in ontspanning zonder enige inspanning.

Ik was in centrum Gent, gekozen voor deze Richy. Afspreken ging vlot. Eenmaal ter plaatse minder vlot omdat ik de juiste bel niet vond, maar Richy is een goeie gids.
Op naar de bovenste etage, kleding uit, naar etage lager voor douchie en terug baar boven voor de massage.

Ik heb niet veel ervaring met massages maar ik genoot ervan. Ze masseert elk deel van je lichaam, van je kleine teen tot je pink en wanneer ze , terwijl ik op mijn buik lag, tussen mijn benen mijn balzak beroerde met haar nagels, kreeg ik zin om mij om te draaien en ze eens flink te pakken. Dat deed ik natuurlijk niet, ik heb ze gedurende de ganse date niet aangeraakt met mij handen. Enkel bij het afscheid een kus op de wang.

Na 30 minuten massage terwijl ik op mijn buik lag, mocht ik mij omdraaien en begon ze aan de voorkant en zag ik ze voor het eerst in hare puren. Mooie vrouw voor mij. Kreeg ik een body massage waarbij haar weelderige boezem over mijn borst tekeer ging. Ze masseerde mijne jef en de balletjes heerlijk en een nagel omcirkelde de uitgang van mijn kontgaatje. Dus er werd daarna al vlug gesproeid van mijn kant.

Tevreden van het bezoek, maar het seksueel gedeelte was toch wat te kort voor mij. Heel vriendelijke en correcte vrouw maar geen geile hoer.

Value for money bij Richy.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
http://queensthaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze avond langs geweest bij Richy (Queens massage) te Gent. Het was lang geleden dat ik mij nog eens liet masseren. Eerst de rug droog masseren daarna met massage olie en ze vergeet geen enkel plaatsje en af en toe een beetje teasen. Ik voelde ook haar borsten over mijn rug glijden wat zalig is. Daarna om gedraaid en terug werd er geen enkel deeltje aan mijn lichaam vergeten, een zalige B2B. Toen ik vroeg of er meer mogelijk was knikte ze ja en ze gaf mij een blowjob en daarna werd ik zalig afgereden. Kortom ik ga zeker nog terug bij Richy. Zeer mooie kamers en na de massage hielp ze mij nog bij het inzepen en douchen, tevens een zeer propere en ruime badkamer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan