Recensie Jessica, Bangkokmax, Diegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
22/11/23
6
Beste leden,
Gisteren even langs geweest bij deze latina. Vriendelijke dame met lange benen verwelkomt mij in een zeer nette kamer. Douche en dan gaan liggen voor een super heerlijke massage.Ze masseert zeer goed en heeft zachte en krachtige vingers en handen. Daarna kwam zij met haar volledige zachte lijf wrijvend tegen het mijne, omdraaien en ze ging verder met haar zachte huid tegen de mijne te wrijven. Haar handen glijden masserend naar mijn lul en ballen, deze kan niet weerstaan aan haar strelingen. Ze gaat op mij zitten en schuift haar natte poesje over mijn harde lul. Ze begint mij te neuken terwijl ze een of andere sambadans uitoefent...OMG wat een zalig gevoel. Haar natuurlijke borsten komen in de buurt van mijn mond en ik aarzel niet om aan haar tepels te zuigen...ze geniet zienderogen. Plots wordt haar ademritme hoger en ze komt klaar (eerste keer). Daarop vraag ik haar voor een doggystyle, ze stemt ermee in. Ik neuk haar en heb een mooi zicht op haar lekkere en strakke kont, ze kreunt zachtjes. Na 4 minuten hard neuken, ze komt klaar (tweede keer). Dan even bijpraten, liggend naast elkaar terwijl ik haar zachtjes op haar rug wrijf, ze kijkt mij recht in de ogen, ze heeft blijkbaar nog zin...
Ik bef haar en ja..ze komt klaar (derde keer). Daarna neuk ik haar af langs voren en spuit haar kutje vol. Wel beste vrienden, deze dame kan er wat van. Ze is de 150€ all in meer dan waard en ze mag er zijn. Een aanrader !
 
Terug
Bovenaan Onderaan