WHEM Semma, Brielle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alleen maar per mail bereikbaar vind ik altijd een beetje verdacht. En ben ik ook geen liefhebber van persoonlijk, al kan je natuurlijk een neutraal mailadres aanmaken. Maar toch.
 
Ik heb me een keer door haar laten pijpen, ze spreekt af in een buitengebied en komt bij je op de achterbank zitten. Broek naar beneden en de nilfisk begint te zuigen en sabbelen en houdt pas op als je schokkend in haar mond klaar komt, slikt gelijk alles door. Dame geniet er echt van en is ook heel aardig.
 
Rond wat voor tijd had je afgesproken met haar @Sven1964 ?
Beetje redelijk uit het zicht van anderen ook ?
Kan je een beetje voelen of vingeren en/of zoenen met en bij haar ?

Heb haar in het vizier omdat zij aangeeft dat zij slikt wat te weinig vrouwen openlijk aangeven.
Net geen half uur rijden dus dat is wel te doen voor mij.
 
Rond wat voor tijd had je afgesproken met haar @Sven1964 ?
Beetje redelijk uit het zicht van anderen ook ?
Kan je een beetje voelen of vingeren en/of zoenen met en bij haar ?

Heb haar in het vizier omdat zij aangeeft dat zij slikt wat te weinig vrouwen openlijk aangeven.
Net geen half uur rijden dus dat is wel te doen voor mij.
Ik had afgesproken om 20.00 in het donker in een natuurgebied met een parkeerplaats in de omgeving van Spijkenisse. Ver van de bewoonde wereld en helemaal verlaten. Zoenen doet ze niet, vingeren ook niet maar je mag wel aan haar borsten voelen. Maar was wel behelpen op de achterbank
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan