Recensie Senna, KimNL, Tilburg 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DildoBaggins

Stamgast
698
29/10/21
1.388
19
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kimnl.nl/masseuse/senna/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pas geleden weer eens smiddags bij KimNL aangelopen. Senna was beschikbaar, dus keuze was makkelijk.

Heerlijk uurtje gehad. Dit is echt een meid die je heerlijk opgeilt met haar lekkere lijf, lekker laat ontspannen met een gezellig praatje en heerlijk reageert als je haar op de juiste manier aanraakt.

Met een heerlijke likbeurt haar tot een hoogtepunt kunnen brengen. Ze heeft echt zo'n spleetje dat je heerlijk kunt verwennen met vingers en tong.

Echt een gezellige meid, met een vlotte babbel en een heerlijk lichaam. Ik ga zeker weer terug.
 
Pas geleden weer eens smiddags bij KimNL aangelopen. Senna was beschikbaar, dus keuze was makkelijk.

Heerlijk uurtje gehad. Dit is echt een meid die je heerlijk opgeilt met haar lekkere lijf, lekker laat ontspannen met een gezellig praatje en heerlijk reageert als je haar op de juiste manier aanraakt.

Met een heerlijke likbeurt haar tot een hoogtepunt kunnen brengen. Ze heeft echt zo'n spleetje dat je heerlijk kunt verwennen met vingers en tong.

Echt een gezellige meid, met een vlotte babbel en een heerlijk lichaam. Ik ga zeker weer terug.
Behoort pijpen zonder c. ook tot de mogelijkheden? En reken je dat dan apart af bij haar (contant) of anders?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op basis van de lovende woorden van de voorgaande schrijver vandaag toch maar eens een afspraak gemaakt met Senna. Was al bekend met de locatie, maar had nog nooit een afspraak gehad met Senna.

En daar baal ik nu van! Absolute topper! Bij binnenkomst een gezellig praatje en daarna "aan de gang". Had een Hot & Steamy massage gekozen en daar heb ik geen spijt van! Eerst lekker samen onder de douche en daarna het bed op.

Voor eventuele twijfelaars: een btb-massage van Senna is wat mij betreft hemels! Wanneer die borsten over je lichaam heen glijden vergeet je wss elke massage die je eerder gehad hebben.

Naast dat de massage gewoon prima is, voelde Senna ook goed aan wanneer het een moment van praten is en wanneer stilte beter is.

En wat bovenstaande schrijver ook correct beschrijft: als je haar op de juiste manier aanraakt....doet ze er nog een schepje bovenop!

Na afloop nog even een ontspannen praatje en met een grote glimlach weer de regen in!
 
Laatst bewerkt:
Op basis van de lovende woorden van de voorgaande schrijver vandaag toch maar eens een afspraak gemaakt met Senna. Was al bekend met de locatie, maar had nog nooit een afspraak gehad met Senna.

En daar baal ik nu van! Absolute topper! Bij binnenkomst een gezellig praatje en daarna "aan de gang". Had een Hot & Steamy massage gekozen en daar heb ik geen spijt van! Eerst lekker samen onder de douche en daarna het bed op.

Voor eventuele twijfelaars: een btb-massage van Senna is wat mij betreft hemels! Wanneer die borsten over je lichaam heen glijden vergeet je wss elke massage die je eerder gehad hebben.

Naast dat de massage gewoon prima is, voelde Senna ook goed aan wanneer het een moment van praten is en wanneer stilte beter is.

En wat bovenstaande schrijver ook correct beschrijft: als je haar op de juiste manier aanraakt....doet ze er nog een schepje bovenop!

Na afloop nog even een ontspannen praatje en met een grote glimlach weer de regen in!
Waarom algemene beoordeling dan 1 ster geven als het top was?
 
Op basis van de lovende woorden van de voorgaande schrijver vandaag toch maar eens een afspraak gemaakt met Senna. Was al bekend met de locatie, maar had nog nooit een afspraak gehad met Senna.

En daar baal ik nu van! Absolute topper! Bij binnenkomst een gezellig praatje en daarna "aan de gang". Had een Hot & Steamy massage gekozen en daar heb ik geen spijt van! Eerst lekker samen onder de douche en daarna het bed op.

Voor eventuele twijfelaars: een btb-massage van Senna is wat mij betreft hemels! Wanneer die borsten over je lichaam heen glijden vergeet je wss elke massage die je eerder gehad hebben.

Naast dat de massage gewoon prima is, voelde Senna ook goed aan wanneer het een moment van praten is en wanneer stilte beter is.

En wat bovenstaande schrijver ook correct beschrijft: als je haar op de juiste manier aanraakt....doet ze er nog een schepje bovenop!

Na afloop nog even een ontspannen praatje en met een grote glimlach weer de regen in!
Hoe zit het met extra's zoals PZC?
 
Hoe zit het met extra's zoals PZC?
Werkelijk geen idee! Senna is sowieso geen dame die meteen na het sluiten van de deur begint te gooien met "extra's en bijbehorende prijzen".
Moet ook zeggen dat ik er zelf niet naar gevraagd heb, maar ik had ook totaal niet de behoefte om het te vragen. Weet niet of het voor mij veel toegevoegd zou hebben.

Als ze al extra's doet, dan denk / verwacht ik dat ze dit doet met vastere bezoekers. Maar dit laatste is een aanname.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik was opzoek naar een ontspanning massage. Uiteindelijk bij Senna terecht gekomen. Niet helemaal wat ik op voorhand had gedacht maar ach. De eerste keer zoon soort massage dus. En ook de eerste keer kimNL.
En dat is me prima bevallen!
De gastvrouw waarschuwde Senna nog dat het me eerste keer was en me heel moest laten.(hahah).

De massage zelf: geen vergelijkingsmateriaal dus vandaar de 4 sterren. Zouden dus ook 5 sterren kunnen zijn. Maar ik heb heerlijk een uurtje liggen sudderen op bed. Jeetje wat een TIETEN! Borsten en billen free zone. Tussen de benen 20 euro extra. Maar daar kwam ik niet perse voor. Dus gelaten voor wat het is.

Enige tegenvaller was toch wel haar buikje en haar leeftijd. Voor mij iets te oud maar ik ben dan ook een redelijk jonge hond.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
185
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook weer bij senna langs geweest!!!!! Een massage van senna pfffff.. Dit keer wel wat extra gedaan maar daardoor vind ik de massage wel wat prijzig worden 50 pijpen met condoom... Maar het was het zeker waard!!!
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben bij Senna langsgeweest bij Kim NL.

Body to body massage, samen douchen (was + €10).

Over Senna: ze is een heel aardige dame, grote natuurlijke borsten, meerdere tatoeages. Leeftijd 40-50 jr. Haar buikje is in verhouding met haar grote borsten maar voor mij niet aantrekkelijk. Ook heeft ze weinig billen, vrij plat, is jammer. Past allemaal op zich prima bij haar leeftijd.

Massage: niet heel variërend maar verder goed. Heerlijke penismassage, lekker perineum en ballen niet overgeslagen. Ze bood niet echt Russisch aan wat je wel zou verwachten met zulke borsten (maar kan je prima aan haar vragen). De borsten zijn mooi als ze rechtop zit, als ze bukt vind ik het persoonlijk een stuk minder.

Met meer variatie zou je haar o.a. andersom op je verwachten (cowgirl op je zitten).

Extra's zijn mogelijk maar worden niet actief aangeboden, persoonlijk doet ze extra's met bekenden.

Al met al goede massage, aardige dame. Verder eenmalig voor mij en ik sluit mij aan bij de vorige reactie waarom het eenmalig was.
 
Totaal andere ervaring met senna. Eigenlijk nooit een teleurstelling altijd top massage met een heerlijk lichaam voor mij althans. Ondertussen meerdere dames ontmoet bij de salon maar zoals senna kan masseren dat ben ik nog niet tegengekomen. Kwestie van smaak denk ik.
Ben ook een echte borsten man maar een geil kutje dat heeft ze ook zeker goede plekjes vinden en ze gaat helemaal los.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kimnl.nl/masseuse/senna/
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Senna is een lieve zachte dame. Je kan er prima een praatje mee houden en als er een klik is weet ze je goed op te geilen met die forse borsten.
Handmatige einde mocht van mij iets harder/fanatieker, maar dat is voor iedereen anders en verder ook prima.

Extra's verder niet besproken en waren ook niet nodig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dacht ga eens bij massagesalon kim in Tilburg langs. Gekozen voor senna. Super lekkere dame van rond de 40 jaar ongeveer.
Heerlijk zacht lichaam met Super grote natuurlijke borsten voor mij heel belangrijk..nep is voor mij not done. Lekker in de douche begonnen daar begon het feest al..super geile heerlijke massage weinig dames die zo sensueel en goed kunnen masseren niks werd overgeslagen..moeit om niet meteen klaar te komen..na een heerlijke pot sex tevreden naar huis
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geweldige tijd gehad.....
zeer goede massage lekker lijf en Geweldige borsten die ze heel goed gebruikt tijdens de massage
 
Ik kan me totaal niet vinden in bovenstaande recensies. Ik vond haar onaantrekkelijk, oninteressant, onhygiënisch en onkundig. Ik heb al eens een recensie over haar geschreven maar deze is verdwenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan