Recensie Senna (Roe), Antwerpen, Verversrui 13/1 (nacht) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De gewoonlijke toppertjes waren druk bezet, dus zo ben ik bij deze knappe, zwartharige Roemeense met lichte krulletjes binnen gesukkeld. Ze noemt zichzelf Senna, is vooraan de 30 (maar ziet er eind de 20 uit, vind ik) en werkt alleen in de nachtshift. Elke dag. Ze had een zwart lingeriesetje aan en lachte hartelijk naar de passanten.

Senna is te herkennen aan een zwarte tatoeage sleeve op haar linkerarm. Ze heeft ook een kleine tatoeage op haar linker schouderblad.

Aan de deur leek ze vriendelijk. Dat wist ze nog zo'n 5-tal minuten aan te houden: op de trap en in de kamer voerden we kort een gesprekje en dat was prima. Daarna ging ze zich wassen. Tijdens het pijpen vond ik ze plots nors. Eén minuutje en het pijpen was ook al gedaan. Instructies had ze niet graag en dat liet ze ook blijken.

Daarna heb ik haar gebeft. Ze smaakte fris en proper en ze liet me mijn ding doen. Zo maakte ze de zeer matige blowjob toch ietwat goed. Jammer dan ook dat ze dat krediet tijdens het neuken volledig verspeelde. Ze deed niet lekker mee, ze deed niets om me te behagen. Achteraf was het in de kamer een nogal kille sfeer.

Senna is, kortom, een knappe vrouw die er, toch die avond, weinig zin in had.

Ik kom er niet terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan